Obserwatorzy

czwartek, 19 lutego 2015

Apis- Arbuzowe orzeźwienie.

W ostatnim poście wspomniałam o właśnie kremie marki
APIS NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY Z ARBUZEM I KWASEM HIALURONOWYM
który jest tematem dzisiejszego postu.

Krem otrzymałam w Grudniu w prezencie , i po dłuższym stosowaniu jestem w stanie stwierdzić kilka faktów które opisze poniżej. 




Krem otrzymujemy w ładnym, poręcznym opakowaniu które ma pojemność 110 ml., czyli większe opakowanie niż standardowy krem do twarzy. 





Konsystencja kremu jest zbita, przypomina jogurt który ma ochotę się zjeść :) 
Pachnie oczywiście wspaniale. Soczyście, owocowo  Nie powiedziałabym jednak, że jest to aromat świeżego arbuza, bardziej cukierków o tym zapachu , jednak nie jest to zapach mdły, ani tym bardziej sztuczny. Nawet kobiecie w ciąży przypadnie do gustu. 






 Działanie kremu to głównie nawilżenie, i stwierdzam ten fakt na mojej przesuszonej skórze. Krem nakładałam rano, pod makijaż ( spisywał się rewelacyjnie, nie powodował rolowania podkładu), a często i używałam go na noc. Po takiej nocy moja cera była promienna, świeża i gładka w dotyku. Efekt nawilżenia utrzymuje się dłużnej niż do pierwszego umycia twarzy.


Wydajność kremu jest powalająca, ale nie ma co sie dziwić gdyż jego pojemność to 110 ml, więc przy codziennym stosowaniu wystarczy nam na długo.

Cena kremu to 11.90 dostępny w drogeriach internetowych, oraz na stronie producenta.


Szczerze polecam ten krem, i wiem że będzie on moim stałym bywalcem w mojej kosmetyczce.



6 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym kremem, uwielbiam arbuza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tej firmy żel pod prysznic. Pięknie pachniał, dobrze mył. Ciekawe czy wwszystkich ich kosmetyki tak pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki arbuzowe wiec może go wyprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ohh juz wyobrażam sobie jego zapach!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeej, musi pachnieć pięknie! aż chce się go zjeść! mniam :)
    http://urodowa-obsesjonatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi pachniec dobrze!!
    http://sensitivemakeup.blogspot.com/2015/07/kosmetyki-sylveco_12.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)