Obserwatorzy

środa, 18 lutego 2015

Aktualna pielęgnacja twarzy 2015.

Cześć.

Dziś post , jakiego już dawno nie było na moim blogu.
Wraz z zajściem w ciąże, musiałam zmienić pielęgnacje mojej twarzy, dotychczasowe kosmetyki jakich używałam spowodowały alergie- niestety ubolewam nad tym faktem ale podobno w ciąży wiele kobiet ma alergię na kosmetyki które wcześniej spisywały się na piątkę .

W moim błogosławionym stanie cera zdecydowanie mi się poprawiła. Rzadko kiedy pojawiają się na niej wypryski ( wiem że to zasługa hormonów ) , nie przetłuszcza mi się jak wcześniej a jedyny problem jaki zauważyłam to  - słabe nawilżenie mojej cery.


Do zmywania makijażu ( choć przyznam się że trochę się rozleniwiłam w tej kwestii codziennego makijażu, nie maluje się codziennie) , używam tylko i wyłącznie chusteczek do pupci niemowlaków. Żaden płyn ( nawet mój ulubiony z biedronki) nie służy mi. Po płynach dostawałam suchości powiek, przesuszenia policzków.
Dlatego spróbowałam z chusteczkami , i jestem naprawdę zadowolona z tej metody. Nie dość że nie podrażniają, to jeszcze nawilżają moją twarz przez co nie mam podrażnień po demakijażu. Aktualnie używam firmy Babydream , ale stosowałam również inne i każde mi pasują.





Do mycia twarzy po zmyciu makijażu chusteczkami używam micelarnej emulsji Anida. 
Jest delikatna, nie podrażnia a po myciu skóra jest dobrze oczyszczona i ukojona.




Do nawilżenia używam dwóch kremów.
Pierwszych z nich to krem Apis z arbuzem i kwasem hialuronowym.
Dostałam ten krem na gwiazdkę , i jestem pod wrażeniem. Pięknie pachnie , świetnie nawilża czego chcieć więcej. 
Już niedługo napisze osobną notkę na temat tego kremu , ponieważ uważam że jest godny uwagi. 




Drugi z nich to Alterra hydro, który kupiłam z czystej ciekawości. 
jestem zadowolona z jego nawilżenia oraz ukojenia czego często potrzebuje. 





I to jedyne kosmetyki jakich używam na obecna chwile. Nic szczególnego, ale sprawdzają się w 100 % i nie podrażniają mojej cery.


Jestem zadowolona , a czy Wy znacie te produkty? Jakie macie o nich zdanie, z chęcią się dowiem.
Pozdrawiam i do kolejnego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)