Obserwatorzy

czwartek, 29 stycznia 2015

Kilka słów czemu tyle czasu mnie tutaj nie było.

Witajcie. 
Od ostatniego posta minęło  .... sporo czasu. Jednakże to wcale nie oznacza że zapomniałam o blogowaniu, ani o tym co kocham czyli kosmetykach.

W czasie kiedy mnie nie było dużo się działo, a mogę powiedzieć że nawet bardzo dużo. 
Ale najważniejszą rzeczą jaka chciałam Wam napisać to fakt iż niedługo, a dokładnie za kilka miesięcy zostanę mamą :) 






Obecnie jestem w 5 miesiącu ciąży, i prawdopodobnie będziemy mieli synka :) '




I od pewnego czasu nie jestem już ruda... a znowu powróciłam do blondu :)



To tyle z nowości u mnie. 
Postaram się w miarę możliwości wrócić do regularnego blogowania, i odwiedzania Waszych blogów. :)

Życzę Wszystkim miłego popołudnia. Buziaczki :)


10 komentarzy:

  1. Gratuluję! Życzę dużo zdrówka dla maleństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeej! gratuluje! piękny czas przed Tobą - wiem co mówię, mam 5-cio miesięczną iskierkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życze zdowia dla Ciebie i synka, bo to w sumie najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dużo zdrowia dla Was obojga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję,będziemy miały rówieśników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana gratulacje! dodaje do obserwowanych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)