Obserwatorzy

czwartek, 1 maja 2014

Farmona mus do ciała brzoskwinia & mango.

Pogoda za oknem coraz ładniejsza, robi się ciepło , co skutkuje odkryciem naszego pięknego kobiecego ciała. Gdy za oknem gorąco, nie chce nakładać się na ciało balsamów, o tłustej konsystencji. Dlatego dziś zapraszam na recenzję musu do ciała który jest idealny na taką aurę za oknem :)







Producent na opakowaniu napisał '' Owocowa rozkosz , która zniewala zmysły i ciało'' , i rzeczywiście tak jest. Zapach przypomina mi ciepłe, beztroskie wakacje na piaszczystej plaży, gdzie obok leżą połówki mango oraz brzoskwini. Urzekający zapach , który długo utrzymuje się na ciele. 

Konsystencja musu jest budyniowa, jednak wchłania się błyskawicznie, pozostawiając delikatną mgiełkę nawilżenia. 
Nawilża ciało, na dłużej niż od kąpieli do kąpieli. Zauważyłam również że poprawia koloryt skóry, przez co skóra staje się piękniejsza oraz super gładka. 

Opakowanie jest praktyczne, gdy otwieramy produkt mokrymi rękami, wiele razy tak robiłam i nigdy nie wypadło mi z rak. Jestem pod wrażeniem również szaty graficznej, ponieważ Farmona zmieniła ją na przyjaźniejszą dla oka. 


Podsumowując polecam ten mus, dla osób które cenią gdy mazidło do nawilżania ciała bosko pachnie, oraz szybko się wchłania 

A czy Wy znacie ten produkt? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam i życzę Wam cudownej Majówki :)

9 komentarzy:

  1. uwielbiam tak pachnące produkty do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham piękne zapachy w kosmetykach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szybko wchłaniające się kosmetyki :D Musów z tej serii jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam lata temu inny wariant zapachowy i z tego co kojarzę to kosmetyk z serii "leżę i pachnę"...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go wypróbowała ale na razie muszę pozbyć się dość sporych zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Farmone uwielbiam przede wszystkim za cudowne zapachy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie masełka, musy itp. Te też kiedyś zamierzam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam choć mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam juz o tym musie, maja boskie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)