Obserwatorzy

wtorek, 29 kwietnia 2014

Kosmetyczni ulubieńcy Kwietnia 2014 :)

Witajcie, dziś na szybko pościk na temat moich skromnych ulubieńców miesiąca Kwietnia. 

Nie mam ich dużo, ze względu na to że wciąż poszukuje nowych kosmetyków dla mojej cery która się diametralnie zmieniła podczas choroby, i ciężko mi trafić z takim kosmetykiem by został moim ulubieńcem.

Na pierwszy ogień kolorówka. 




  • Tusz z Lovely ulubieniec od dawna, choć nie dawno do niego znowu powróciłam, dziś nadal świetnie pogrubia i wydłuża rzęsy :)
  • Puder Synergen, doskonale spełnia swoje zadanie od lat u mnie, i chyba juz na stałe z nim zostanę :)
  • Cień z MIYO nr. 07 chocolate używam w załamanie, oraz do brwi. Cudna pigmentacja, i utrzymuje się bez rzadnych poprawek cały dzień .
  • Cien My  Secret nr. 101 pearl touch, jako rozświetlacz pod łuk brwiowy oraz kości policzkowe. 
  • Pomadka z Wibo eliksir nr. 03 , przepiękna fuksja na wiosnę ożywia twarz oraz każdą stylizację. 
  • oraz Eyeliner z Mybelline, ulubieniec cały czas,od kąd zakupiłam, dobra pigmentacja, i wytrwałość na oku cały dzień. 

Z pielęgnacji wybrałam tylko krem do twarzy, ponieważ nadal działa cuda na mojej twarzy, choć więcej powiem na jego temat w rozszerzonej recenzji /dopiski do poprzedniej którą robiłam w 2013 roku. Zdradzę tylko że ten krem pomaga z wielkim problem jaki posiadam, suchość, mocna suchość twarzy, i on sobie z tym radzi. Na prawdę uwielbiam ten krem. 




Oprócz tych  kosmetyków, używam wielu innych które jednak nie spełniły swoich funkcji by dać im miano ulubieńców. Mam nadzieję jednak iż w maju pojawi się więcej ulubieńców, bo testuje dużo nowości.

A jak u Was z ulubieńcami? 

Pozdrawiam z słonecznych Mazur. 


Ps. Zaktualizowałam zakładkę wymiany, może ktoś na coś się skusi :) 

Buziaki 

1 komentarz:

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)