Obserwatorzy

środa, 4 grudnia 2013

Rimmel lastin finisch by Kate - 102

Witajcie już w ta zimową aurę.  Niestety ostatnio zdrowie szaleje mi jak opętane, dlatego rzadko pojawiały się wpisy, jednakże zdiagnozowano mi już co mi jest, i myślę że teraz będą pojawiać się dość regularnie.

Dziś chciała bym Wam napisać o pomadce od Rimmela z która nie rozstaję się ostanio ani na chwile, polubiłam ją tak że praktycznie co dzień noszę ją na ustach.

Pomadkę kupiłam w Rossmannie na - 40 procent na kolorówkę ( na dniach pojawi się wpis z zakupami), i od 22 listopada gości ona u mnie cały czas.





Pomadka posiada różowy kolor, jednak to nie jest przesłodzony czego akurat nie lubię, i nie pasuje mi ten odcień, ale ten od Kate 102 jak najbardziej pasuje.





Pomadka jest zamknięta w ładnym czerwonym opakowaniu, które nie otwiera się w torebce ani nie blednie.
W opakowaniu znajduję się 4 gram pomadki, oraz można używać jej przez 30 miesięcy od otwarcia.

Na ustach utrzymuje się średnio około 3-4 godz ( zaznaczając iż w tym czasie nie jemy, ani nie pijemy). po tym czasie schodzi równomiernie nie rąbiąc plam.

W czasie używania pomadki zauważyłam lekkie wysuszenie ust, jednak myślę że balsam pod załatwi sprawę. 





Bardzo pasuje mi ta pomadka, i myślę że kupie jeszcze kilka innych wariantów kolorystycznych. 

Cena na promocji _40 % 12 zł, Regularna 18 zł

A Wy próbowałyście pomadek od Kate? Co sądzicie o pomadkach od Rimmela? Czekam na Waszą opinię.

Pozdrawiam Ramona. 

8 komentarzy:

  1. Ładny dosyć delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny, jednak efekt można stopniować.

      Usuń
  2. Ślicznie się prezentuje, ja właśnie jeśli mam pomadkę co sie roluje bądz wysusza usta to zawsze najpierw pomadkę nakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny kolor :) ale ja osobiscie nie lubie pomadek - ich zapachu. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie ostatnio kupiłam podobną w odcieniu 103 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor. Lubię te pomadki długo się utrzymują;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)