Obserwatorzy

niedziela, 8 grudnia 2013

Nowości....

Dziś pokażę Wam moje zakupy które poczyniła w ostatnim czasie, jak i na promocji w Rossmannie na - 40 % na kolorówkę. Taa wiem zapłon mam nie zły, no ale pochłonęło mnie sporo pracy w spełnieniu marzeń, ale o tym kiedy indziej..

W Rossmannie kupiłam zaledwie 3 produkty, choć na liście miałam o wiele więcej, jednak skutecznie odstraszył mnie tłum macających, oglądających ( nie testerów) kosmetyków co zaowocowało małym rachunkiem przy kasie.. 


Podkład Rimmel Wake me Up w odcieniu 103 Ivory .





Chociaż nie mam cery suchej, to skusiłam się na przetestowanie tego podkładu, ze względu na niektóre makijaże glow, ale jak na razie mieszam go z innym i solo jeszcze nie używałam.



 Oraz dwie pomadki Od  Rimmela 



Nr 22 i 102 o której już pisałam tu .


Otworzyli w moim mieście nową drogerię DNC ( drogeria niskich cen ), a w niej szafy : Catrice, MIYO, Vipera, Pierre rene, Bourjois, Paese.. 
Jak poszłam na otwarcie to aż oczy mi błyszczały, tyle nowości, tyle skarbów... No ale portfel coraz chudszy i nie kupiłam za wiele...


2 czekoladowe cienie Jeden od Cantare, a drugi z MIYO, w ogóle planuje większe zakupy z tej firmy gdyż ich cienie są dobrej jakości oraz mają dobrą pigmentację.



 Korektor Essence  Stay mate, w odcieniu 01 



Cień z Vipery w nr. 930 


W Biedronce było wystawione kilka kartonów z kosmetykami Max Faktor, więc zakupiłam 2 kultowe kosmetyki tej firmy.


Ulubiony tusz MF 2000 Calorie 





Puder transparentny nr.05

No i zakupiłam trochę pielęgnacji.



Krem Ziaji Ulga używałam już wcześniej, w próbkach ( miałam ich sporo, więc zakupiłam pełnowymiarowe opakowanie )




Krem Od Nivea , ale nie pasuje mi, więc zapewne oddam komuś..






Moje ulubione serum od Bielandy.. Uwielbiam je.






Peeling enzymatyczny , ale nadal czeka na swa kolej..




No i jeszcze 2 olejki od Alterry, moje dwa ulubione, do stosowania, na włosy, ciało i twarz.


I to na tyle, z zakupów kosmetycznych planuję jeszcze tylko Szampon oczyszczający, bo zapasy już mam spore.


A Wy jak stoicie z zakupami?? Oszczędzacie czy wydajecie?? Ja powinnam to pierwsze, no ale zawsze wyjdzie inaczej.


Pozdrawiam... 

14 komentarzy:

  1. Możesz się podzielić opinią o serum z Bielendy, jestem bardzo ciekawa efektów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach postaram się napisać recenzję..

      Usuń
  2. Podkład z Rimmela mam i bardzo go lubię latem jak i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio mam kiepski zapłon do zakupów i nawet zdarza się że po godzinnym łażeniu w Galerii wychodzę bez niczego - ale serio ochoty na zakupy nie mam - tych olejków z Alterry kiedyś będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor pomadki Rimmel 102 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości, ładne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład z Rimmel bardzo lubię i polecam wypróbować go solo daję super efekt;) Ja też ostatnio kupiłam krem z Ziaji i jestem bardzo z niego zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy :) sporo tego :) mnie też kusił krem z Nivei, ale zrezygnowałam ;) i widzę znajomy korektor z Essence :D mam go, ale nr. 3 :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile nowości:)

    Zapraszam też na konkurs na moim blogu, do wygrania zestaw hammam: czarne mydło Savon Noir i rękawica Kessa!
    http://madie.randan.pl/konkurs-wygraj-zestaw-hammam-czarne-mydlo-savon-noir-i-rekawice-kessa/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie szminki od Kate piękne, swatche wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)