Obserwatorzy

poniedziałek, 11 listopada 2013

Zakupy z dwóch ostatnich miesięcy. Dużo zdjęć.

Sporo czasu znowu mnie nie było, co było spowodowane... ogromnym problemem z zębami.
Walczyłam z nimi sporo czasu zanim zmusiłam się do pójścia do dentysty, ale gdy w nocy wylądowałam w szpitalu z zawyżonym ciśnieniem i akcja serce, jak trusia na drugi dzień poleciałam do dentysty. Od tamtej pory jeszcze trochę bolało, bo kanałówkę przechodzę ale już jest dobrze.

Dziś pokażę Wam zakupy z ostatnich 2 miesięcy, trochę się uzbierało, i zdjęcia są robione w różnych odstępach czasowych, dlatego wybaczcie mi zmiany w niektórych ( chodzi o tło i sposób robienia zdjęcia ).
Więc zaczynamy.


Zakupy sa z Biedronki, Rossmanna, drogerii osiedlowej ( kosmetyki), ubrania z mojego Mrągowskiego Caymana oraz sklepu sieciowego Funky Schop.




Mydełko z Biedronki z gazetki kosmetycznej okazało się najfajniejszym zapachem z 3 dostępnych. 


Płyn micelarny zakupiłam pod wpływem pozytywnych recenzji, i za jakiś czas pojawi sie głęboka recenzja tego płynu.



Moja ulubiona odzywka z Garniera została wzbogacona pewnym składnikiem w składzie i nie działa tak jak kiedyś.  Warto poczytać blog Natalii BlondHairCare, tam wszystko w jednym wpisie wyjaśniła. 





Masełko z Alterry skusiło mnie dobrym składem ale i ..ceną. 
Nie żałuję zakupu, fajne jest. 



Kolejny produkt od Garniera który kupiłam po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzjach. 
Fajna odżywka, ale na szczegółową recenzję musicie zaczekać. 



Ten krem kupiłam i sama nie wiem po co, na pewno trafi do zakładki wymiana( nie jest dla mojej cery).




Olejek Babydream dla mam kupiłam na ciało, włosy, do kąpieli -czyli  uniwersalnie. Polecam go z czystym sumieniem. Co jakiś czas regularnie uzupełniam jego zapasy.



Ten szampon z Alterry kupiłam pod wpływem Wizażu, i jestem z niego jak na razie zadowolona. 



Ulubione masełko do pielęgnacji biustu! Uwielbiam !


Perfumy z Avonu Litte black dress kupiłam za okazyjna cenę 30 zł od koleżanki , której zapach się nie spodobał a mi jak najbardziej. Uwodzicielski zapach w sam raz na wieczór ! (ale i na dzień )



Ten korektor w Rossmanach pojawił się już jakiś czas temu, jednak w moim Rosie pojawił się dość niedawno, i od razu dy go zobaczyłam musiałam kupić. Jestem w fazie testów.




Nudziak od Wibo Eliksir w kolorze 05, wiadomo szminek nigdy nie za wiele.





Kiedyś ten tusz lubiłam, teraz mi nie pasuje. Użyłam raz i leży, pewnie trafi do wymianki.




W tamtym roku w Rossmannie na promocji -40 % kupiłam podkład z Astora , bardzo mi się podobał jednak odcień mi bardzo ociemniał  (odcień 200), a teraz kupiłam 100, i idealnie stapia się   mocją skórą. 



Żelowy Eyeliner od Maybelline jaki czas temu trafił na moja listę zachciewanek, i jest już mój ci on! 



Maseczki ( każda z nas uwielbia siedzieć w maseczce, szlafroczku z herbatka :) )


Teraz ubraniowe.


Beżowy, ciepły golf. Wizualnie na wieszaku może nie wygląda pięknie, ale na ciele.. Mm poezja, i ten delikatny materiał...



Jack Daniels to ostatnio popularny trunek, ale i logo na wszystkim! bluzach, koszulkach, bluzeczkach.. Dlatego postanowiłam zakupić ta ze zdjęcia w wersji kolorowej, jak i białej ( bluza), ale zapomniałam obfocić.. 




Sweterek z ładnym zdobieniem na dekolcie( sorry za wymiętolenie ), w odcieniu mięty na zimę akurat. przypomnienie lata musi być!







Buty , no fajne są i wygodne, i ciepłe i .... lubcie je za pasowanie do wszystkich stylizacji. 



i na koniec słodkie kapciuszki w panterkę za zawrotna cenę 10 zł za szt. Nie mogłam ich nie kupić. Są o niebo lepsze i cieplejsze od tych z Biedronki. 

No i to było by na tyle, za pewne czegoś zapomniałam dołączyć, ale myślę że wszystko co kupiłam jest na zdjęciach.

To na tyle, jedyne czego teraz potrzebuję to czapka i szalik, kurtka już kupiona na zimę, puchowa tym razem.  
A Wy jak stoicie z zakupami? Oszczędzacie, czy kupujecie niepotrzebne rzeczy ( albo i potrzebne ) ?

Pozdrawiam i łapcie ode mnie energię pozytywną na kolejny tydzień.. Całuski :)


Ps. znalazłam zdjęcie bluzy  Jacka Danielsa. 


Buziaki. :)

8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie kapciuchy i buty u mnie wymiatają no świetne i tyle a zakupy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam to mydło i rewelacyjny płyn, ogromne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego :)

    Współczuję problemów z zębami. Ja też ciągle coś z nimi mam. Teraz muszę się zapisać, a ciągle to odwlekam, bo co pójdę tam to zawsze się kończy leczeniem kanałowym czy trzeba czy nie trzeba ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, faktycznie dużo tego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam się z tym micelem L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Astor perfect stay to jeden z moich ulubionych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)