Obserwatorzy

wtorek, 19 listopada 2013

Wspomnienia- czyli zdjęcia które nie były nigdy opublikowane.

Hej kochane czytelniczki! Dziś zapraszam Was na luźny wpis, który będzie poświęcony wspomnieniom..
Zdjęcia były robione nie raz na zaczęcie cyklu tydzień w zdjęciach ale nigdy mi się nie udało stworzyć, więc dziś po raz pierwszy zdjęcia ujrzą świat dzienny. 

Jezioro poniżej to moja oaza spokoju, gdy mi źle bądź chcę nabrać dystansu do świata , widok i spokój pomaga mi wszystko ogarnąć. 
Kocham je, i choć jest zwykłym jeziorem jakich mam pełno na Mazurach te wyjątkowo jest  moim ulubionym.



































Wrześniowy strój dnia. 





Kwiatuszki na działce mojego ukochanego :) Jak na nie patrzę to aż chce mi się ciepełka .....

`











Oraz moja facjata ::)






I na sam koniec łabędzie i kaczuszki nad moim Mrągowskim molo :)





I to było by na tyle. Jeżeli podobają się Wam takie wpisy to napiszcie mi śmiało, będą wtedy wcześniej pojawiać się takie wpisy :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)


3 komentarze:

  1. Piesio mokry :) - świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Keep working, nice job! Exactly what I needed to get.
    chess us games online

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a different sort of opinion that many people dont usually talk about. Usually when I find stuff like this I stumble it. This article probably wont do well with that crowd. I will be sure to submit something else though.
    jeux video

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)