Obserwatorzy

środa, 9 października 2013

Trudny czas ....

Witajcie kochane czytelniczki mojego skromnego bloga.. 

Zapewne zauważyłyście że spory czas nie pojawiały się posty, pojawiałam się... i znikałam..
Otóż przechodziłam ( i jeszcze trochę przechodzę ) trudny czas dla mnie. 
Po 8 latach rozstałam się z moim narzeczonym, dość burzliwie, przez co moje zdrowie podupadło.
Nieprzespane noce, odrobina imprez, orz nowy związek .. Dało mi to trochę w kość.
Zaniedbałam przez wakacje odrobinę włosy (zaczęły wypadać garściami), cerę.. 
Ale po woli wraca wszystko w moim życiu do normalności.
Żyje na nowo, mam nowego kochanego Tż, nowe mieszkanie...nowe pomysły na siebie oraz blog.

Zaczęłam interesować się swoim rozwojem osobistym, psychologicznym podejściem do ludzi, dlatego blog oprócz kosmetyków, oraz makijażem pojawią się wpisy na temat dnia codziennego, przemyśleń na temat wielu ważnych (codziennych) spraw.
Oczywiście nadal będzie to kosmetyczny blog, jednak pojawią się również niekosmetyczne wpisy ( nie samymi kosmetykami człowiek żyję ).

Mam nadzieję że stałe czytelniczki jak i nowe wybczą moje zniknięcie z bloga, i na nowo zaczną do mnie zaglądać. 

Na tym kończę i zapraszam na nowe wpisy .

Ps. Mam skromne pytanie, ten blog istnieje dl Was moje czytelniczki, dlatego chcę wiedzieć czy coś w moim blogu wymaga zmian? Co byście zmieniły? Przyjmę wszelkie sugestie. 


Zostawiam dziś Was z małym demotkiem :) 



4 komentarze:

  1. Kiedyś również przeżyłam rozstanie po dłuższym związku i wiem jakie to jest ale dobrze ze wszystko układa Ci się na prostą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozstania nigdy nie są proste, ale najważniejsze, że już wszystko poukładane. Tż wymieniony na nowszy model, nowe pomysły w głowie, czegóż chcieć więcej ? Czekam na wpisy :*

    A jeżeli miałabym mieć małą prośbę, co do tematyki, to "naturalna pielęgnacja" zawsze mnie cieszy ;))
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawy demot.
    Przykro mi z powodu rozstania, ale mam nadzieję, że wszystko Ci się ułoży jak najlepiej z nowym mężczyzną i w 'nowym życiu'!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że już wszystko dobrze :) czekam na nowe posty i nie tylko te kosmetyczne :) a z tymi źrenicami to wiedziałam już wcześniej,ale jakoś w kontakcie z drugim człowiekiem o tym zapominam i nie zwracam uwagi :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)