Obserwatorzy

niedziela, 20 października 2013

Moja Jesienno- zimowa lista życzeń..

Na wielu blogach ostatnio dosyc czesto widze takie listy życzeń, gdzie każdy ma swoje must have do zdobycia w najbliższym czasie, więc i ja stworzyłam sobie taka listę. 






Od dawna mam wielka chcice na niebieska torebkę z ćwiekami, dlatego teraz mam zamiar się skupić na jej poszukiwaniu. :) 

Gruby, jasny bezowy komin, ożywi moją ciemna kurtkę na zimę, i ożywi twarz. 
Tak samo z czapką, która musi być koniecznie z pomponem, w kolorze beżu"( bądź niebieska), ale to jeszcze się okaże.

Wosk od Yankee Candle planuję kupić od dawna, a na długie zimowe wieczory będzie w sam raz.

Żelowy Eyeliner od Maybelline w kolorze czarnym, jak najbardziej na zimową aurę w makijażu oka. 

Oraz grube czarne (bądź grafitowe) rajstopy 100 den. 

Nie mam aż wiele tych MUST have, i myślę że nie długo wszystko wpadnie w moje rączki.
Jeżeli widziałyście gdzieś coś z mojej listy, to będę wdzięczna za podrzucenie linka. 



A Wy macie swoją listę życzeń??

Pozdrawiam i miłego Niedzielnego popołudnia. 

Ramona

12 komentarzy:

  1. Też bym chciała takie rajstopy, mimo, że mam już mnóśtwo par. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojej liście jest również beżowy komin i beżowa czapka z pomponem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam beżową czapkę, ale bez pompona, jakoś nie pasuje mi to
    ale kominy muszę jeszcze jakieś kupić,
    za woskami też się rozglądam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na swojej liście mam dużą, czarną torbę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja lista się cały czas wydłuża :)
    eyeliner Maybelline zdecydowanie Ci polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja z każdym dniem się wydłuża coraz bardziej..

      Usuń
  6. A ja marzę o bordowych zakolanówkach <3
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce widziałam bordowe zakolanówki. :)

      Usuń
  7. ja to mam dużo życzeń, nie wiadomo od czego zacząć ;p hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę sobie stworzyć taką listę żeby wiedzieć czego szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ważne ile rzeczy byśmy nie miały, lista zakupów i tak coraz dłuższa ;D Znam to ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)