Obserwatorzy

wtorek, 10 września 2013

Matujący podkład Under Twenty.

Dobrać podkład dla mojej cery jest dość trudno. 
Miewa ona kaprysy ponieważ jest wrażliwa a zarazem przetłuszcza się w strefie T, i dlatego od podkładu oczekuję zazwyczaj by nie podrażniał oraz by matował, ale żeby ten mat był dłuższy niż strategiczne 2-3 godz.  Czy podkład z Under Twenty się  sprawdził ? 
Dowiecie się niżej.




Opakowanie  to standardowa tubka dla produktów od Dr.Ireny Eris. 
Posiada pompkę która idealnie dozuje ilość produktu oraz się nie zacina. 
Napisy się nie ścierają i ogółem śmiem stwierdzić iż dresing kosmetyku bardzo mi się podoba. 


Podkład przyjemnie pachnie , wyczuwalna nuta to świeży grejpfrut  który przyjemnie orzeźwia podczas aplikacji rano. 
Kryje przyzwoicie, zakryje drobne zaczerwienienia oraz jak w moim przypadku popękane naczynka, ale jeżeli będziecie mieli do zakrycia wypryski to polecam korektor do tego celu gdyż konsystencja tego podkładu jest lekka . 
Mój odcień to 130 ( używany przez okres letni ), a w okresie zimowym wybieram odcień 120, i oba odcienie idealnie wtapiają  nie tworząc maski.
Na twarzy utrzymuję się około 5 h, po tym czasie delikatnie się ściera, ale nie jest to zbytnio widoczne.



Podkład nie przesuszył , ani nie podrażnij mojej cery czego najbardziej się obawiałam.
Nie podkreśla suchych skórek, co często zdarza nawet gdy mam idealnie nawilżoną cerę.
Używałam go przez okres letni, czasami nawet w upały gdy miała potrzebę konieczną umalowania się , i nigdy nie spłynął mi całkowicie z twarzy, wiec uważam że to dobry produkt do stosowania w lecie, jak i każdej porze roku. 


Uważam ten podkład za godny uwagi. Jest idealny dla młodej cery nastolatek, jak i dla osób które tak jak ja są już po 20 roku życia. 

Cena się waha od 12-do 17 zł.
Dostępny Rossmann, Natura.


Używałyście ? Co o nim sądzicie? 


Pozdrawiam 




6 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam przyjemności go używać i zaczyna mnie nurtować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie - akurat szukam fajnego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. duzo o nim czytalam, ale sie nie skusilam, cena jest ok, wiec mozna wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety kolorystycznie nie mogłam się znaleźć w tych podkładach, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)