Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lipca 2013

Wyniki rozdania.

Witajcie kochanie.

Przepraszam za opuznienie z wynikami rozdania, jednak tak pochłonoł mnie do reszty cel jaki sobie wyznaczyłam miesiąc temu. To projekt o którym na pisze nie długo, a teraz myślę że chciały byscie poznac wyniki rozdania. 

Najpierw statystyki.

W rozdaniu wzieły 23 osoby. 
Z czego wybrałam jedną najlepszą według mnie odpowiedz która mi się spodobała.


 A kto wygrywa?????

 ******************************************************************************
*******************************************************************************
*******************************************************************************






Odpowiedz poniżej :) 











Imprevisivel   !!!!

Gratuluję ! Mejl został już wysłany do Ciebie. !

Ps. Jeżeli nie dostane Adresu do wysyłki w ciągu 3 dni od napisania posta, będę musiała wybrac nowego zwycięzce.


Ps. 2
W tym tygodniu pojawi się nowy konkurs więc zapraszam. 

7 komentarzy:

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)