Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

Ulubieńcy Czerwca.

Dziś spóźniony post z Ulubieńcami z Czerwca.
Nie ma ich znowu jakoś dużo ale jest kilka nowości które są według mnie idealne.


 Fluid Matujący z Under Twenty jest ulubionym podkładem na lato. 
Używam go już drugie lato, i śmiało mogę powiedzieć że jest dla mnie stworzony.
Nie zapycha, nie tworzy maski , jest lekki i nawet jeśli w bardzo gorące dni spłynie z twarzy nie tworzy plam tylko schodzi równomiernie.

Rolon z Rival de Loop kupiłam jakiś czas temu, jednak w czerwcu dopiero zaczęłam go używać. 
Używam go jako korektora pod oczy, rozświetla , maskuje i nawilża. Jak za tą cenę jest idealny, i polecam go dziewczynom które mają cienie pod oczami ale nie są one bardzo duże. 
Większych zmian pod oczami nie mam  więc nie stwierdzę jak się zachowuje w takim przypadku. 
Gdy wsadzę go do lodówki na noc, rano mam mega odświeżenie dzięki metalowej kulce na końcu która delikatnie masuje i umila proces malowania. 





 Kredka z Max Factor w odcieniu 090 Natural Glaze, jest dla mnie nowością, skusiłam się na nią dzięki Agacie która na swoim blogu pokazała efekt na oku. 
Jest idealna do wszystkiego. 
Pod łuk brwiowy,, w kąciki oczu, na linię wodną oka oraz można ją stosować jako bazę pod cienie.
Jest długotrwała, nie schodzi po kilku H od nałożenia jak inne.
<3 Uwielbiam .

 Bronzer No name . Posiadam z wymianki, ale dzięki niemu wiem że moja twarz może wyglądać ładnie w promieniach słonecznych. 
Pięknie się mini choć jest matowy, no cóż więcej mogę powiedzieć, mi pasuje więc czego chcieć więcej. 






 Tusz do rzęs Od Wibo " Dols" sprawuje się lepiej od mojego niebieskiego faworyta z Lovely, choć nie twierdzę że tamtego już nie lubię. 
W lato Chcę by mój look był bardziej wyrazistszy dlatego na ten okres pasuje mi ten. 

Puder Synergen to stały bywalec moich ulubieńców, kupuje od lat, i wciąż cieszy się u mnie sporym powodzeniem. 






Szampon Joanna rzepa to chyba najlepszy szampon jaki miałam do włosów wypadających..
I tu nie ma różnicy jaka mam aktualnie wersję, kupuję co róż inna ale zawsze Rzepę od Joanny. 
Idealnie oczyszcza włosy nie wysuszając ich jak inne ziołowe szampony.
 Chciała bym napisać coś więcej, jednak zatrzymam te słowa na recenzję która pojawi się niebawem. 

Szampon z Natura Siberica używałam często, lubię go za to że nie podrażnia jest łagodny i nie plącze włosów. Niestety kończy mi się ( używałam 400 ml 7 miesięcy), jest bardzo wydajny. Z chęcią kupie ponownie, gdy wykończę inne zapasy. 



 Serum z Joanny używałam jako odzywki b/s . Wgniatałam w wilgotne włosy, a gdy wyschły nie miałam puchu, a moje fale wyglądały jak fale. 

Suchy szampon Batiste urzekł mnie swoim zapachem , i działaniem.
pachnie soczysta słodka wiśnia, co jest idealne na ta porę roku.. 
Efekt na włosach działa cały dzień , przy czym nie wysusza włosów.


 Płyn Micelarny Bebeauty.. O nim o nim pisałam nie raz w moich ulubieńcach, nadal go lubię i nadal jest on u mnie dostępny.

Antyperspirant Garnier ładnie pachnie, nie zostawia śladów na ubraniach i sprawdza się jako ochrona. 
Polecam.




Maska Garnier 72 H Hydra Liss czeka na swoją osobną recenzję, ale powiem Wam że takiej maski wygładzająco- nawilżająco jeszcze nie miałam. 

Odżywka Garnier z Awokado i masłem Karite to moja ulubiona odżywka nawilżająca do której przywiązana jestem od lat. 
Piękny zapach i nawilżenie gwarantowane. 




No i to by było na tyle z moich ulubieńców. 

W kolejnych postach zasypię Was recenzjami. 


A Wy miałyście któryś z kosmetyków ??

12 komentarzy:

  1. Sporo tych kosmetyków. :) Miałam kilka z nich ale chyba najlepszy był właśnie fluid od under20 jest swietny bo ma cytrusowy zapach a podczas i po aplikacji nie kleją się rece pozostawia matową skóre nawet nie trzeba używać pudru! Dla mnie rewelacja! :) Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru - Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham tą odżywkę Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie Joanna rzepa jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka z Garniera jest również moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten fluid od dawna mnie interesuje, a co do micela z Biedronki to mam zamiar go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do szamponów Joanny muszę się zgodzić bo lubię te szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda ta maska z Garniera..
    Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak micel z Biedronki;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą kredkę z MF i uwielbiam ją. Ciekawa jestem maski z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)