Obserwatorzy

czwartek, 4 lipca 2013

Nowosci kosmetyczne.

Dzis powinny pojawić się spóźnione ulubieńcy czerwca jednak postanowiłam dzisiejszy post przeznaczyć na kilka nowości kosmetycznych. Ulubieńcy pojawią się na dniach :)

Z zakupami jestem teraz bardzo ostrożna ponieważ zrobiłam sobie ban na zakupy.  Jednak w między czasie pojawił się wyjazd do Warszawy i mogłam kupić kilka rzeczy czego w moim mieście nie ma a przez internet nie lubię zamawiać.  No i oczywiście kupiłam kilka rzeczy z mojej wish listy.


Szampon Aloesowy  Equilibra miałam już od dawna kupić , jednak pojawiła się informacja o wycofaniu tego produktu. 
Po jakimś czasie znalazłam go na Doz.pl i kupiłam. A krem z Alerry jest moim ulubionym kremem, tylko że końcówkę poprzedniego opakowania zostawiłam w Warszawie , więc  musiałam kupić nowy. 
Nie długo pojawi się jego długo wyczekiwana recenzja. 






 Masełko Isany kupiłam ze względu na poprawiające koloryt właściwości. 
Po dniu na słońcu  ukoi skórę nie lepiąc skóry . 

Przyda się również do kremowania włosów, metody jaką zamierzam niedługo wypróbować..






 Mydełko Biały Jelen  kupiłam do..... mycia pędzli. 
Nie długo napiszę co i jak ale myślę że wiele z Was już o tym czytało u innych blogerek.





 Emulsję z Ziaji od dawna chciałam kupić, jednak w moim mieście nie było tej wersji , kupiłam Na Warszawskim dworcu w Rossmannie. 






 Odżywkę  z Gliss Kura-a chciałam już dawniej kupić, gdy moje włosy wymagały bardzo regeneracji, teraz tego aż tak nie potrzebują , ale mimo to skusiłam się na nią. 





 Ponadto oprócz zakupów podcięłam włosy nie długo pojawi się aktualizacja.

W kolejnych postach pojawią się również zaległe recenzje min.

- Krem Alterra Sensitiv  Gesichtsscreme

-Odżywka Nivea Long Repair

- Maska Garnier do włosów Hydra 72 H

- Pianka z Rival de Loop 

- Maska Kallos Carotta 

 

O czym chciałybyście przeczytać najpierw ??

Pozdrawiam i do kolejnego posta.

 

 

10 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego produktu...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy, ja nic z tych rzeczy nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam krem Alterry, ale strasznie mi w nim przeszkadzał zapach :( A masełko do ciała Isany mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie zapach jest neutralny :) Masełko również lubię.

      Usuń
  4. Bardzo polubiłam się z szamponem Equilibry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam masełko z Isany a co szamponu Aloesowego Equilibra też go zakupiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to nie mam chyba szczęścia do tego szamponu aloesowego, za każdym razem jak go szukam to nigdzie go nie ma :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. szampon mam i bardzo mi sluzy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)