Obserwatorzy

sobota, 6 lipca 2013

Dziś słów kilka o ... moim ostatnim niekosmetycznym odkryciu.

Dziś chciałam napisać Wam o pewnej dziewczynie którą nie dawno poznałam , która ma wielki talent. 


Dlatego zapraszam Was na ten wpis. 

Viki a właściwie Martyna to dziewczyna która robi wyśmienite nagłówki na bloga, kolaże zdjęć, loga , retusz zdjęć oraz wiele innych . 



Nagłówek na moim blogu jest jej praca to właściwie drugi już jaki stworzyła dla mnie Martyna. 
Pierwszy widniał na moim blogu już kilka dni temu, jednak zaproponowałam Martynie inny deseń. 
Oczywiście autorka bloga i mojego nagłówka zgodziła się na nowy, zupełnie inny. 
I wiecie co? Miałam kiedyś styczność z inną blogerką która również robiła dla mnie nagłówek, ale gdy zapytałam wtedy czy można coś zmienić dziewczyna się wkurzyła i stanowczo odmówiła. A w tym przypadku było miło i z sympatia.

Martyna zaskoczyła mnie swoją ciepłością jak i chęcią pomocy, nie każdy z takim talentem chce oferować innym pomoc w tworzeniu dla nich prac. 


A w tym przypadku otrzymałam zupełnie nowy nagłówek, który jest wprost idealny dla mnie, odzwierciedla mój blog z mojej duszy.. Mi się on podoba. 
 
Chciała bym jeszcze napisać że warto zajrzeć na bloga Martyny    
i zapoznać się z jej pracami. 




Oczywiście prace jakie są wykonywane na zamówienie są jak na razie za darmo, ale jednak myślę że jeżeli decydujemy się na pracę u autorki , warto by było dodać do obserwatorów  jej bloga, oraz polubić Facebooka




 Ta dziewczyna , ten blog ma potencjał. 
Dlatego dzisiejsza notka jest o Niej i o jej blogu, nie każdy potrafi zaszaleć z nagłówkiem na blog bądź innymi grafikami, a autorka wyśmienicie daje sobie z tym radę. 

Polecam! Jest co! 




3 komentarze:

  1. O jejusiu, jakie tu miłe słowa o mnie piszesz :D Czerwienie się coraz bardziej :)
    Dziękuję Ci za nie :) I baardzo ale to baaardzo się cieszę, że podoba się nagłówek :)
    Ślicznie się prezentuje na Twoim blogu <3

    I oczywiście ciesze się, że mogłam i mogę Ci pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już zabieram się za przeglądanie polecanego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)