Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

Alterra- krem do cery bardzo wrażliwej.


Mój czas ostatnio ogranicza się do minimum, wszystko dzieje się tak szybko..
Ale to co się dzieje sprawia ze jestem szczęśliwa, wstaje rano z uśmiechem i jestem pełna optymizmu.. 

Przesyłam Wam pozytywną energię od siebie..


Ale przejdźmy do tematu tego posta, dziś recenzja kremu który uratował mnie wiele razy z wielkich opresji urodowych..  Dlaczego go uwielbiam?? Zapraszam poniżej.




  Krem Alterra Sensitiv- Gesichtscreme - przeznaczony do pielęgnacji cery wrażliwej i bardzo wrażliwej. Naturalne składniku kremu spowodują ukojenie, ochronę i nawilżenie cery. 

Skład 
 Aqua, Olea Europaea Oil*, Glycerin, Alcohol*, Carthamus Tinctorius Oil*, Myristyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Oenothera Biennis Oil*, Rhus Verniciflua Cera, Xanthan Gum, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Hydrogenated Lecithin, Dipotassium Glycyrrhizate, Helianthus Annuus Seed Oil, Levulinic Acid, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol.



Opis na opakowaniu :






 Opakowanie 

 To miękka, poręczna mała tubka. 
Z wygodnym dozownikiem sprawia że wydobycie produktu do końca jest łatwe ale i higieniczne. 
Nie trzeba przecinać ani wydłubywać. 



Czytałam że nie którzy twierdzą iż krem zostawia tłustą warstwę, jednak jest to spowodowane oliwą z oliwek i olejem z wiesiołka będącymi składnikami tego kremu, odpowiadającymi za nawilżenie.




 Krem o białym zabarwieniu , lekkiej konsystencji i według mnie neutralnym zapachu. Na pewno nie zawiera substancji zapachowych więc ta informacja "bezzapachowy" jest jak najbardziej prawdziwa. Po pierwszym powąchaniu go pomyślałam, że to typowy apteczny zapach, który nie każdemu będzie odpowiadał. Mnie nie przeszkadza.
Jednak krem okazał się strzałem w 10-tke.  Jego właściwości okazały się dobroczynne dla mojej mieszanej cery z problemami naczynkowymi i alergią. 
Na każdą porę roku wychodzi mi alergia którą zawsze opanowywałam olejem z wiesiołka, jednak dopadła mnie niespodziewanie  a oleju nie miałam w domu. 
Kupiłam kremik i już po pierwszym użyciu poczułam wielką ulgę. 
Moja cera stała się ukojona , nie piekła i nie swędziała. 

Po dłuższym stosowaniu zauważyłam że krem nie tylko łagodzi moje problemy z Alergią, ale również nawilża, rozpromienia twarz. 

Moja cera po nałożeniu na noc ( nawet po długiej pracy w nocy ) rano była promienna i wyglądałam dziewczęco. Szybko się wchłania, na szczęście nie zapycha, jak dotąd nie stwierdziłam też żadnego żadnej  wysypki czy też wyprysków .
Jest wydajny i wystarczy niewielka jego ilość.

Skóra nawilżona, napięta a problem z alergiom znikł. Dlatego uważam ten krem za genialny! 
Nigdy nie pomyślała bym że krem za dyszkę ( w promocji cena 6 zł z grosikami) pomoże mi z problemami cery. 


Krem Alterry okazał się moim ulubieńcem i zostanie moim nr. 1.


Polecam spróbować, jeżeli nie przypadnie Wam do gustu to sprawdzi się idealnie do rąk. 
Ogólnie to jest kremem do każdej części ciała. Nie zawiera silikonów, parafiny oraz parabenów ..


A czy Wy miałyście ten krem? 
A może czujecie się skuszone na niego?

Macie swojego faworyta wśród kremów do pielęgnacji twarzy??


Do następnego !

13 komentarzy:

  1. Już któryś raz się na niego natykam.
    Jednak ja chyba pozostane przy swoim Nivea soft:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kemów z Nivea sama osobiście nie lubię przez zawarte w nim złe składniki.
      ale jeżeli Tobie pasuje to się cieszę , mi niestety nie pasowały :)

      Usuń
  2. właśnie go wczoraj kupiłam na małej promocji :D faktycznie pozostawia tłustą warstwę - ale na noc jest super, a cera rano pięknie nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie kusza mnie kremy do twarzy z tak niskiej półki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada. Ja z Alterry mam w posiadaniu krem brązujący i jak pokończę pootwierane opakowania to się za niego zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie, jakoś nieufnie podchodziłam dotąd do pielęgnacji twarzy marek własnych Rossmanna czy DM...

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem Alterry miałam jeden i niestety tak się do niego zniechęciłam, że nie mam zamiaru testować innych :c Niemniej jednak cieszę się, że Tobie przypadł do gustu :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak taki dobry to kupię na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że się sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  9. produkty z alterry sa całkiem fajne


    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego kosmetyku,ale mam mydełko do rąk o zapachu lawendy i jest świetne :)


    Ja mogę zapraszam u mnie na Rozdanie do wygrania kosmetyki Pharmaceris
    http://blizniaczki09.blogspot.com/2013/07/zapraszam-na-konkurs-z-okazji-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  11. jak skoncze krem nivei to mam w planach kupic wlasnie ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój faworyt to clinique- moisture surge albo eveline krem dotleniający.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)