Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

Pomoc dla Justyny Piotrowskiej!

Dziś wpis typowo nie kosmetyczny.
Od kilku dni śledzę profil na Facebooku pewnej młodej kobiety która po urodzeniu dziecka zachorowała na poważną chorobę tętnicze nadciśnienie płucne . 

Dla Justyny jest szansa na normalne życie , tylko potrzebuje pomocy innych dobrych ludzi którzy pomogą jej w przeszczepienie  płuc. Operacja kosztuje 150 tysięcy euro operacje ma odbyć się w Wiedniu ale rodzina nie jest w stanie zebrać funduszy dlatego wspólnie możemy pomóc. 

Czasu jest coraz mniej, dlatego i ja zwracam się o pomoc dla Justyny, ponieważ każde życie ludzkie jest ważne, a los nam się odwdzięczy za to. 

Proszę o Udostępnianie tej informacji gdzie się da!!

Link do Strony PŁUCA DLA JUSTYNY 


STRONA NA KTÓREJ MOŻNA WPŁACIĆ PIENIĄŻKI DLA JUSTYNY, ORAZ INFORMACJE O CHOROBIE. 






Ja pomogłam i pomogę jeszcze. 
 Takich akcji w Polsce jest bardzo dużo, ale pamiętajmy każdy grosz się liczy. 

UDOSTĘPNIAJMY  GDZIE SIĘ DA! 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)