Obserwatorzy

wtorek, 4 czerwca 2013

Letnie rozdanie .

Witajcie.
Długo mi zeszło z niespodzianką dla Was ale w końcu przybyłam zaprosić na letnie rozdanie. 


Aby wziąć udział w konkursie trzeba:
  • być publicznym obserwatorem bloga
  • odpowiedzieć na pytanie:Co najbardziej Ci się kojarzy z latem.
  •  pod postem umieścić komentarz wg wzoru:
- obserwuję jako:
- adres e-mail:
- odpowiedź:

Oto co można wygrać:

  1. Płyn Micelarny od Bebeauty
  2.  Żel pod prysznic z peelingującymi drobinkami Bebeauty
  3. Tusz do rzęs Pump Up od Lovely
  4. Lakier Bell nr. 41
  5. Lakier do paznokci imitujący efekt lakieru żelowego od Lovely nr. 103
  6. Lakier do paznokci imitujący efekt lakieru żelowego( Od TheOleskaaa) nr.9 
  7. 7. Próbki

Regulamin:
 
1. Organizatorem konkursu jest właściciel bloga: monccia.blogspot.com
2. Konkurs trwa od- 4.06 do 28.06 do godz 23.59
3. Sponsorem nagród jest właściciel bloga monccia.blogspot.com
4. Aby wziąć udział w konkursie należy:
- być publicznym obserwatorem bloga
- odpowiedzieć na pytanie
- zostawić komentarz pod tym postem 
- konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich, jeśli nie masz 18lat musisz mieć zgodę rodziców, opiekunów.

5. Każdy może zgłosić się tylko raz.
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony przeze mnie spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń
7. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 29.06. 2013r, zwycięzcę poinformuję mailem i czekam na odpowiedź z adresem 3dni, jeśli nie dostanę w tym czasie odpowiedzi będę musiała wybrać nowego zwycięzcę.
8. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski .
9. Zamieszczając komentarz, tym samym przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29lipca 1992roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku nr 4, poz. 27 z późn. zm)




Życzę Wam powodzenia:)
Pozdrawiam. 


30 komentarzy:

  1. Mamy już czerwiec a nie maj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam Letnie . :)

      Usuń
    2. Chodzi o pomyłkę w regulaminie: 2. Konkurs trwa od- 4.05 do 28.05 do godz 23.59
      :)

      Usuń
    3. Już wiem, dziękuje za poprawę.

      Usuń
  2. - obserwuję jako: BeatriceM
    - adres e-mail: beatka.mielczarek@gmail.com
    - odpowiedź: truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako:Amanda Spiliszewska
    adres e-mail:amanda121314@wp.pl
    odpowiedź:Z latem kojarzy się mi miesiąc w rodzinnym domu na wsi.Jak co roku organizowane jest ognisko przy którym spotyka się cała rodzina.Uwielbiam to.
    Zawsze co roku czekam z utęsknieniem na pobyt na wsi :*


    Jestem pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako: x3asiulax3
    adres e-mail: x3asiulax3@amorki.pl
    odpowiedź: Lato kojarzy mi się z totalną beztroską, wakacjami, ciepłem. Ludzie latem są weselsi, uśmiechnięci :)



    OdpowiedzUsuń
  5. Popraw punkt 2 regulaminu, bo już mamy czerwiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za poprawę :0

      Usuń
  6. - obserwuję jako: nika88
    - adres e-mail: one-more-dress@wp.pl
    - odpowiedź: Z latem kojarzą mi się wysokie temperatury, i co się z tym wiąże groźne burze i ulewy. Lato to także czas żniw, a więc i dożynek, festynów + zabaw z tym związanych, co jest praktykowane w małych miejscowościach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako:
    adres e-mail:
    odpowiedź: Lato kojarzy mi się z kolorowymi paznokciami i maksymalnie wolnym czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako : Imprevisivel
    e-mail : kingablog@o2.pl
    Odpowiedź : z latem kojarzą mi się słoneczne piegi , rozdwojone końcówki , piękna pogoda ! chociaż wiadomo jak to z naszą bywa i oczywiście seksowni faceci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako: Agnieszka Jędrzejewska
    e-mail: aga.jedrzejewska@o2.pl
    Z latem kojarzy mi się grillowanie na działce z przyjaciółmi, podróże oraz arbuzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako : mammahelenki
    e-mail : mammahelenki@gmail.com
    Odpowiedź : z latem kojarzą mi się truskawki ! (moi teściowie mają hektary pól, jeszcze ok. tydzień i się zaczną)

    OdpowiedzUsuń
  11. - obserwuję jako: elizka_11111
    - adres e-mail: elizka_11111@wp.pl
    - odpowiedź: Z latem kojarzą mi się wakacje, które każdy z Nas spędza jak chce, nikt nas do niczego nie zmusza. Gdy myślę o lecie to również przychodzi mi do głowy wolność :))

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako: Malut Ka
    - adres e-mail: Malutka422@gmail.com
    - odpowiedź:Będziesz się śmiała, ale lato kojarzy mi się z lodami algidy big milk itd, bo wtedy można wygrać patyczek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. - obserwuję jako: poloniamartyna
    - adres e-mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    - odpowiedź: Lato kojarzy mi się z wygrzewaniem na słońcu. Poza tym mogę jeść pyszne desery lodowe, biegać boso przez łąki, poznawać wspaniałych ludzi, spędzić wakacje nad morzem. A co najważniejsze dni są długie, a wieczory ciepłe czyli idealne na długie spacery i na imprezy na świeżym powietrzu w gronie znajomych. Dzieci mogą odpocząć od szkoły, a ich rodzice od wyczerpującej pracy. Dzięki pięknej pogodzie mogę się zrelaksować i zapomnieć o problemach, z którymi na co dzień mam kontakt. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. - obserwuję jako: Aleksandra Ola
    - adres e-mail: aleksandra1612@op.pl
    - odpowiedź: Kiedy słyszę słowo "lato", mam przed oczami pyszną, pulchną bułeczkę, ze świeżym szczypiorkiem, listkiem sałaty i plasterkami soczystych malinówek. Bo przecież lato to najlepszy czas na zbiory z domowego ogródka :P.

    OdpowiedzUsuń
  15. - obserwuję jako: Kaśśś^^
    - adres e-mail: kasiulek1992@op.pl
    - odpowiedź: Z latem kojarzą mi się owoce. Pełno owoców z naszego małego sadu za domem! Za to właśnie uwielbiam tę porę roku;))

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako : robaczeeek
    adres e-mail : robaczeeek@wp.pl
    odpowiedź - Lato kojarzy mi się z błogim lenistwem, ponieważ podczas niego przychodzi pora na urlop. A na urlopie szczególnie w ciepłe dni i np. nad jeziorem odpoczywa się tak naprawdę.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako: Paulina
    adres e-mail: mip94@interia.eu
    odpowiedź: z latem kojarzy mi się masa turystów, wylegających na plażach, bądź pobliskich zalewach. wszyscy pokazujący swoje zgrabne ciałko, pluskający się w chłodnej wodzie, bądź smażący się na słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  18. - obserwuję jako: Małgorzata Kokot
    - adres e-mail: daphne555@wp.pl
    - odpowiedź: morze,plaża,Międzyzdroje,bikini

    http://mojeheryy.blogspot.com/2013/06/dyskusja-na-temat-rozdan-kolejne.html

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako: somersby39
    adres e-mail: somersby39@gmail.com
    odpowiedź: lato kojarzy mi się z przede wszystkim z odpoczynkiem. Po zakończonej sesji i całym ogromie nauki w końcu mogę spokojnie usiąść wieczorem nad pobliskim jeziorem, spojrzeć w zachodzące słońce i odetchnąć z piersi: przede mną miesiące zabawy, rozmowy do białego rana, szalone imprezy. Już nie mogę się doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  20. - obserwuję jako: Camille
    - adres e-mail: camillebeauty123@gmail.com
    - odpowiedź: Z latem najbardziej kojarzą mi się słoneczne, ciepłe dni i oczywiście wakacyjne wyjazdy, pełne przygód i wrażeń, które pozostają na długo w naszej pamięci :)
    - dodałam baner w pasku bocznym: camille-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. - obserwuję jako: dobiezka
    - adres e-mail: dobiezka@o2.pl
    - odpowiedź: jazda na rowerze w krótkich spodenkach;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako ernestyna44
    mail ernestyna44@gmail.com
    Kiedy słyszę słowo lato to od razu widzę piaszczystą plażę z gorącym złotym piaskiem, lazurowe morze pełne fal i błękitne niebo rozświetlone słońcem...

    OdpowiedzUsuń
  23. ernestyna44
    ernestyna44@gmail.com
    Kiedy słyszę słowo "lato" to od razu widzę piaszczystą plażę z rozgrzanym piaskiem, lazurowe morze pełne fal i błękitne, bezchmurne niebo ze świecącym mocno słońcem...

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl
    Odpowiedź: Z latem najbardziej kojarzy mi się woda, piasek i spotkania z przyjaciółmi.

    OdpowiedzUsuń
  25. - obserwuję jako: Klaudynkabe
    - adres e-mail: klaudia121121@wp.pl
    - odpowiedź: Z latem najbardziej kojarzy mi się słońce plaża i morze !:)

    OdpowiedzUsuń
  26. -obserwuję jako:Monikiki
    -adres e-mail: kalpana@interia.pl
    -odpowiedź: z latem kojarzą mi się wypady nad wodę w gorące dni, wylegiwanie się na słońcu i trusssskawki ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)