Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2013

Zakupy... znowu !

Ostatnio dużo się działo w moim życiu dlatego postanowiłam znowu udać się na zakupy i poszukać czegoś co poprawi mi humor.

Znalazłam najpierw jedną torebkę którą wzięłam bo... miała karmelowy odcień.
Kupiłam ją w biedronce za 21 zł ! Potrzebowałam czegoś na spacery w samotności .. Taka ot zwykła torebka.




 Drugi zakup to usztywniany kuferek z CCC.
Wypatrzyłam ją na wystawie sklepu, weszłam wzięłam i jest moja. 
Kupienie jej trwało zaledwie 5 minut, ponieważ zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.


 Odcień jest karmelowy - na zdjęciu wygląda bardzo wyblakło, ale w rzeczywistości to piękny karmel. 



 


I wizyta w Rossmannie 

Kupiłam żel z OS .
Uwielbiam ten zapach.
Przy prysznicu z nim rozpływam się jak mleczna czekolada w ustach :)



Na półce z przecenami znalazłam odżywkę z aloesem od Timotei 

 

Rolon pod oczy z Rival de loop



 
cienie z celia w pięknych dziennych kolorach - beż i czekoladowy brąz. 




I to było by tyle z moich pierwszych majowych zakupów.

W kolejnym poście zapraszam na ulubieńców kwietnia




Pozdrawiam i życzę Miłego majówkowania :)


12 komentarzy:

  1. Wiele wspaniałości jednak torebka z ccc bije wszystko na czoło :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne torebki ! Mam nadzieję , że i u mnie w biedronie będzie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinna być w koszu z przecenami. Polecam fajnie się ją nosi.

      Usuń
  3. tak torebki są świetne, szczególnie ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne torebki. Uwielbiam kolor karmelowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy :) Pierwsza torebka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki boskie :) Uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy, lubię zapach tego żelu z OS

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)