Obserwatorzy

wtorek, 21 maja 2013

TAG Mój zwierzęcy przyjaciel

Hej dziś przyszłam do Was na szybko z Tagiem ponieważ w moim życiu wiele się dzieję i nie mam zbytnio czasu na pisanie. Choć nie długo pojawi się notka z nowościami z zakupów, z wymiany i prezentu. 

Zapraszam do Poznania mojego Psiego szczęścia. 

1.        Jak nazywa się twój zwierzak?
Ania


2.        Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy? 

Jest mieszańcem

3.        Jak długo jest już z tobą?

Od kąd skoczyła 7 tygodni. Czyli  około półtora  roku








4.        Jak znalazł się w twoim domu?

 Bardzo pragnęłam zwierzaka. Trułam o tym mojemu Tż tak długo że w końcu weszliśmy na internet i poszukaliśmy piesków do oddania. Znalazłam dwie ofert z czego jedna szczególnie mnie zainteresowała. 
Poszliśmy po pieska razem z Tż choć sami nie wiedzieliśmy którego wybierzemy, ale okazało się że Anka wybrała nas sobie ponieważ gdy tylko weszliśmy do mieszkania Państwa które oddawało szczeniaki podbiegła do nas i usiadła tż na buty. I tak oto została z nami. 
5.        Ile ma lat?

Rok i 6 miesięcy


6.        Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
To że zachowuje się podobnie do mnie. 
Mogła by godzinami spać, strzela fochy jak ja, uwielbia kwiatki (potrafi wąchać godzinami) . Oraz jest bardzo całuśna sunią. 
Potrafi wskoczyć mi na kolana i ni z tąd dać psiego buziaka.



7.        Co twoja relacja ze zwierzakiem dla ciebie znaczy?


Tak dużo dla mnie znaczy. 
Od kąd mam Anię wiem co to obawa o zdrowie zwierzaka, o dobre jego samopoczucie. Wiem że ona zawsze na mnie czeka, i kocha całym psim sercem. 
Zawsze kiedy wracam muszę najpierw powitać się z nią ponieważ nie da mi spokoju, ona wtedy skacze, biega, piszczy ( tak okazuje swoją radość ponieważ nie ma ogonka od urodzenia). 
Ale najwięcej dla mnie znaczy iż jest ona moim członkiem rodziny, i traktuję ją jako swoją psią córeczkę.
 
8.        Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem?
 
Jest ich bardzo wiele. 
Pamiętam że gdy pierwszy raz zachorowałam kiedy była z nami ona przyszła do mnie do łózka , przytuliła się do mnie jak człowiek i tak mnie grzała całą noc. Dzięki niej poczułam się lepiej, i do dziś ona pomaga mi zdrowieć.
 
 
9.        Jak nazywasz swojego zwierzaka?

Misia, Cziki, Anusiak, Rysia. i na to wszystko reaguje. 
 
 
Zapraszam wszystkich  do zabawy. 
 

3 komentarze:

  1. jejciu masz ślicznego zwierzaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny psiaczek! :) Super, że przygarnęłaś pieska do oddania. Ja w swoim czasie jeździłam do schroniska, żeby wziąć jednego do domu, ale niestety... Za bardzo boję się agresywnych psów, a w schronisku były tylko takie. Panie ze schroniska kompletnie nie radziły sobie z nimi. Moim zdaniem w każdym schronisku powinien być treser, który w jakikolwiek sposób dostosowuje psy pod adopcje, bo wtedy łatwiej pieska wziąć do domu i zacząć z nim żyć, a kiedy piesek strasznie się boi albo wręcz chce Cię zabić mimo, że podchodzisz do niego z sercem, to jak tutaj go ze sobą zabrać. :( Strasznie żałuję, że nie mogłam żadnemu pomóc mimo chęci. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie mi dane adoptować jakiegoś szczeniaka. Chyba będzie mi łatwiej, zwłaszcza, że będzie to pierwszy piesek.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)