Obserwatorzy

piątek, 24 maja 2013

Różnosci.. Rossmann, Doż.pl oraz Deichmann.

Witajcie. 
Dziś przychodzę z obiecanymi zakupami które zrobiłam jakiś czas temu na oz.pl oraz dziś w Rossmannie oraz Deichmannie. 

Najpierw zakupy z Doz-u.


Filtr z La Roshe Posay kupiłam dzięki Agnieszce Nisiax83  po filmiku na temat ochrony przeciw słonecznej oraz skutkach działania słońca na naszą cerę.

Słońce powoduje min:
  • zmarszczki
  • przyśpiesza starzenie się skóry 
  • Powoduje pękanie naczynek
  • Powoduje trądzik
Oraz wiele innych czynników które są szkodliwe dla naszej cery. 
Link do filmiku  .




Wodę termalną kupiłam również dzięki Agnieszce, oraz dzięki dobroczynnym działaniu na skórze naczynkowej.
Mam nadzieje że mi pomoże. 


Teraz zakupy z Rossmanna z okazji - 40 % na kolorówkę oraz pielęgnacje twarzy. 



  Pomadka Eliksir o3 od Wibo. 
Mam juz dwie, teraz przyszła kolej na trzecią soczysta fuksję. :)




 Tusz który kocham <3 
Lepszego tuszu od niego nie znam. Kupiłam na zapas. :)





  Paletka cieni do powiek z Wibo



Lakier od lovely w słonecznym kolorze.




Podkład z Miss sporty na który już miałam ochotę podczas poprzedniej edycji -40 %, ale  wtedy się nie zdecydowałam. 


Oraz trafiłam na inne promocje.

Mój ulubiony żel z OS. 


 Oraz ulubiona nawilżająca odżywka do włosów. 



 Do Deichmanna weszłam przez przypadek ponieważ otworzyli u nas nowe centrum Handlowe, no i zakochałam się w tych butach. 


Są wygodne jak trampki. 
Wcześniej kosztowały 120 a kupiłam je za 59.90.



No i prezent od mamy a mianowicie bluzeczka :)



I to na tyle. 

Zrobię sobie ban na zakupy ponieważ nie mam miejsca już na kosmetyki.
Zajmuje cały barek w pokoju i 3 półki w łazience.
Koniec! Ban! :)

A Wy skusiłyście się na promocje w Rossmannie? 

Pozdrawiam i do kolejnego  posta. 

10 komentarzy:

  1. ja również byłam w Rossmannie na zakupach ;) taki kremik przydałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze w końcu kupić ten eliksir wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, muszę sobie kupić jakiś dobry krem z filtrem

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy :) też lubię tą odżywkę z Garniera :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pomarańczowy lakier z Lovely widzę juz na którymś blogu z kolei...miał branie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie tą odżywkę z ultra doux :) a jestem ciekawa jak ten podkład;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten podkład z Miss sporty i jakoś wgl mi nie podchodzi.. :/ Bardzo trudny do zaaplikowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buty ;) Podoba mi się odcień tej pomadki Wibo ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  9. cienie z wibo kupiłam jakiś czas temu i muszę przyznać że zaskoczyła mnie trwałość, chociaż pigmentacja słaba

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)