Obserwatorzy

sobota, 11 maja 2013

...... Nowości......

Znowu zaszalałam na zakupach..
Powiem szczerze że nie mam już gdzie trzymać kosmetyków, ale mimo to zrobiłam zapasy.
Wiecie jak to jest tu promocja tam promocja .. 


Najpierw zakupy z ZSK.


Olej z nasion malin kupiłam specjalnie do stosowania na twarz w expresowym serum z kwasem hialuronowym.Po pierwszych testem jestem bardzo zadowolona.. 

Spirulinę chyba każdy zna . Ja oprócz maseczki na twarz zamierzam stosować jako dodatek do maski na włosy.


Ekstrakt z soku granatu wziełam na spróbowanie, a korund dostałam w prezencie od sklepu.
 


Hydrolant z róży bółgarskiej bez konserwantów .
Przepięknie pachnie dziką różą.


No i ulubiony kosmetyk kwas hialuronowy.


 Rossmann i Biedronka.

Czytałam pozytywne opinie na temat balsamu i  peelingu wiec się skusiłam, zobaczymy czy i u mnie się sprawdzi.





Wzięłam również peeling z Bebeauty ponieważ wiele osób zachwala jego zapach.
Jeszcze nie próbowałam wiec nie wiem jak pachnie. ( Wyprodukowane przez Tołpę )
 


Skończyło mi się serum więc kupiłam mgiełkę. 
Po pierwszym teście stwierdzam że może być, ale wolę serum.
( Trafi wiec ona do zakładki z wymianą )

No i Zastępczyni odzywki z różowej Isana nawilżająca.
mam co do niej mieszane uczucia po przeczytanych recenzjach, jednym pasuje drugim znowu nie ..
Ale najlepiej wypróbować na sobie, a może się sprawdzi . 
 


 Szampon który kupiłam po raz drugi i który bardzo lubię.
Nie długo mam komunię siostry, i farbuję się ostatni raz na rudo po czym robię dłuższa przerwę (myślę że 3 miesiące, może mniej albo więcej) , zobaczymy ile wytrzymam.
A szampon z Marion pomaga zatrzymać odcień na włosach dłużej.

 Maska z Ziaji o pięknym zapachu masła z tej samej serii.






 Żel o zapachu Bali? który przepięknie pachnie i posiada w sobie drobinki peeligujące. 
Antyperspirant Garnier który kupiłam z czystej ciekawości. 



 Maseczki...



Pomadki jedna z Vipery nr. 70
Druga Golden rose 98 




 Zachwalany przez wiele blogerek Tusz Pump Up od Lovely



Kuleczki z Butterfly maja piękny chłodny odcień. 
Już mam wizję jak pięknie wygląda na opalonej skórze.
 



Wczoraj u Anven przeczytałam iż znany już prawie wszystkim Płyn Micelarny  Bebeauty z Biedronki zostaje wycofany..
Nie bardzo rozumiem politykę koncernów kosmetycznych którzy wycofują fajne, tanie kosmetyki które są doceniane wśród konsumentów.
Zrobiłam mały zapas. Na razie jest to 5 buteleczek  ale dla mnie są 4 tylko. Jedna zostaje zarezerwowana na miłą niespodziankę dla Was.





Gąbka Syrenka 





I coś o czym przeczytacie już niebawem.
Myślę że spodoba się ponieważ każda z Was będzie mogła sama to zrobić w domu.

 



Zamówiłam jeszcze na doz.pl wodę termalną Uriage oraz filtr  La Roche-Posay  30 na odbiór. i na tym koniec zakupów w tym miesiącu ( a może i dłużej) . 


Nie długo pojawi się niespodzianka dla Was .

Pozdrawiam i do kolejnego posta.

10 komentarzy:

  1. korund mnie kusi już długi czas, kupię jak zdenkuję zapasy ;)
    a deo Garnier używam teraz, bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą maskę z ziaji ale się nie sprawdziła niestety.
    Jaki zapas micelarnych:D
    Ciekawa jestem tego ekstraktu z granatu! Meeega ciekawa. Swoją drogą chyba jestem jedyną osobą której ten sklep nie dorzucił gratisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz z Lovely mnie kusi. Musze go poszukać :)

    Nie miałam kwasu hialuronowego. Musze w końcu zrobić zakupy w ZSK.

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie ubolewam, że w mojej biedronce nie ma tych peelingów, kurczę :D zawsze jak coś fajnego jest to w mojej nie ma :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego ;)
    widzę zapas micelków zrobiony ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. też robię zapasy micelka

    a też żel o zapachu bali ;) miałam w rączkach nawet, ale w ostatniej chwili się rozmyśliłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten peeling z Lirene, porządnie zdziera, a zapach dodaje energii :) I też mam ochotę na tą maskę do włosów z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, teraz każda z nas rzuca się na micele z Biedronki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tego :) lubię tą gąbkę Syrenkę :) a półproduktów kosmetycznych jeszcze nigdy nie miałam :p

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)