Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

Włosowo......

Dawno nie było aktualizacji włosów.. I choć dziś pokażę na zdjęciach jak wyglądaja moje włosy obecnie to chciałam przeprosić, bo zdjęcia sa robiąne z ręki.. Mój fotograf wyjechał i musiałam być samo wystarczalmna.


Ogólnie z włosami nie robię nic oprócz mycia-nawilżenia i olejowania/naftowania
Wcześniej próbowałam cudować, ale to nie dla mnie.
Robię tylko to co mi służy. Tzn włosom.


Zdjęcia



Włosy po wyschnięciu naturalnym-bez stylizatora (gołe)



Plany na kwiecień:

Wcierka z kozieradki ( już zaczęłam pod koniec marca)
Podcięcie 
Olejowanie co 2 dni
 Picie skrzypopokrzywy


A teraz pokaże Wam co z nudów ostatnio stworzyłam..... kok na skarpecie :)



Fajny efekt , fajna odmiana na głowie :)


No to było by na tyle..
Kolejny post będzie znowu o nowościach ponieważ natrafiłam na promocję i grzech było by nie skorzystać..

Do następnego .
 

11 komentarzy:

  1. kok jest fajny, tez robię na skarpecie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy ;) Jestem pod ogromnym wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten kok na skarpetce!
    Ja mam wypełniacz i również całkiem nieźle wychodzi :)
    Podoba mi się Twój kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. nie potrafię zrobić tego koka... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne włosy :) A koczek idealny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koczki są mega! Uwielbiam takie fryzurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci się włosy kręcą :) szkoda, że moje tak nie chcą ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)