Obserwatorzy

środa, 24 kwietnia 2013

Post zakupowy, gadanina i takie tam....

Nie zapomniałam o Was, o blogu.. Ale fakt długo mnie nie było.
Kiedy pojawiła się piękna pogoda i na Mazurach od razu chęć do spacerów wróciła i do przebywania po za domem.

Zakupy jaki dziś pokażę już jakiś czas temu zrobiłam, kosmetyki już zdążyłam przynajmniej do większej połowy zużyć ( nie które ) i powoli wyrabiam sobie o nich zdanie.
Także przy każdej fotce będzie mała informacja o moim odczuciu o danym produkcie.
Wiec zaczynamy.

Zakupy z Biedronki 


 Peelingi bardzo lubię a że te z gazetki urodowej były na stanie od razu kupiłam dwa.
Zielony już wykorzystałam i bardzo odpowiadała mi jego formuła oraz zapach.
Osobna recenzja na pewno się pojawi .



 Słynny żel micelarny oraz jego brat również sławny w blogowym świecie  - płyn micelarny.
Dzięki tym dwóm mój demakijaż jest prosty ale skuteczny.
Lubię to!


W gazetce nie wiem jakim cudem nie widziałam tych pędzelków. W Biedronce przechodząc myślałam że to etui na przyrządy do paznokci ale po otworzeniu moim oczom ukazały się piękne cudeńka.. 
I za cenę 13.99 mam oto mały zestaw do makijażu np. w podróży. 
Idealne rozwiązanie na nadchodzącą Majówkę kiedy większość z Was sędzi na jakimś wyjeździe. 
Pędzle są wykonane z dobrego typu włosia, przez co ono nie wypada i nie deformuję się po praniu.
jestem z nich zadowolona i nie żałuję ani trochę zakupu. 
i nie zawsze co tanie jest gorszej jakości. :)
 



Żel pod prysznic który wprost zdobył moje serce.
Pięknie pachnie, super się pieni no i nawilża! tak ten żel nawilża moją skórę. 
Jest wprost idealnym żelem dla mnie.





I litrowy żel z Johnson's 
Pięknie orzeźwiająco pachnie.. 




Kolejne zakupy zrobiłam w Rossmannie


 Tonik mój faworyt nr 2. po ogórkowej ziaji.
Odświeżenie i ukojenie gwarantowane.




 Klasyk od Alterry - maska


 korektor bell. jak na razie mogę powiedzieć ze jest ok.


 Puder Manhattan




 Cień łososiowy - pastelowy .. Śliczny





 Pianka do mycia twarzy z Rival de loop.
Nie jestem z niej szczególnie zadowolona, a dlaczego nie bawem sie dowiecie.




 Chciałam Podkład z Burjois Healthy Mix ale nie było więc wzięłam 1 2 3 perfekt i jestem zadowolona
Dobre krycie, nie spływa . Utrzymuje się do 6-7 godz w stanie nienaruszonym co oczywiście mnie zdziwiło. 


 

I to na tyle z zakupów.

 Miałyście coś z tych kosmetyków?? 


________________________________________________________________________

A teraz trochę prywaty.

Moja psina miała ostatnio szczepienia ( wszystkie w jednej szczepionce czyli- nosówka, prawoślaz, kaszel, i wścieklizna), po tym nie chciała za bardzo jeść co jest normalne, i w jednej szczepionce
wszystko by nie kuć jej wiele razy.
Po kilku dniach wszczepiliśmy jej czipa ponieważ boję się że ktoś któregoś pięknego dnia z pod sklepu ją ukradnie( kiedyś taka babka mówi do mojej miśki '' Ale piękna psinka co zostawili Cie?? choć ze mną , uwolnienie Cię..) aż się zagotowałam jak mi mój tż o tym powiedział.
Miśka jest małą pchłą ale nie bardzo ufna do obcych ale mimo towolałam to zrobić i wejść normalnie do sklepu i nie rozwalać z pospiechu regału z konserwami bo boje się o psa.

Tu kilka zdjątek miśki.
 Jestem wyluzowaną suczką ..


 Daj pogryze Ci tą smycz..
 Rzucasz kija??? Chętnie!
a tutaj coś tropimy...

na ostatnim zdjęciu pewnie zauważyliście że moja psina nie ma ogonka..
Ona taka się urodziła, cały miot był albo z małym kikutem ogonka albo z normalnym a miśka jako jedyna go nie ma.
I powiem Wam ona nas sobie wybrała, mija właśnie półtora roku jak ją mam i nie wyobrażam sobie bez niej domu!A gdy wracam z pracy czy zakupów  ona nie macha ogonkiem ale cieszy się całą sobą, cała się cieszy, trzęsie skacze! Uwielbiam ją..

****
A od jutra by zrobić coś dobrego dla świata a właściwie dla kościoła! Idę na wolontariat na porządki przed komunijne.
Sama z siebie się zgłosiłam do uporządkowania posesji , sadzenia kwiatków.. 
Jestem pozytywnie nastawiona do świata !!!!

Przepraszam ze ten post jest aż tak długi, ale tyle czasu mnie nie było że chcę po prostu Wam powiedzieć co u mnie..

PS. Co sadzicie o takich wpisach bardziej prywatnych niż kosmetycznych? Przyjmie się to??

Buuuziaki i dużo słońca Wam życzę.


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy, też się czaję na ten płyn micelarny z biedronki, ale póki co mam jeszcze inny, więc jeszcze czekam :) Nawet nie wiedziałam, że są tam takie pędzle, chyba się jutro wybiorę i popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukałam tych pędzelków u siebie, ale niestety nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  3. te pilingi sa naprawde świetne, ja też zaczynam blogowanie: http://mojeheryy.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże zakupy!
    Ja miałam tylko tą maskę z Alterry, ale nie sprawdziłą się u mnie rok temu. Teraz chyba dam jej drugą szansę.
    I chyba kiedyś wreszcie kupię ten żel do mycia twarzy z biedronki. Tyle osób go ma.. Ja na razie zachwycam się tym z lidla- też dobry jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją uzywam sporadycznie, od kąd na wiór przesuszyła mi włosy.
      A stosowana raz na jakiś czas działa cuda.

      Usuń
  5. muszę dorwać w końcu tego micela z bebeauty

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie peelingi są w Biedronce?
    Muszę się tam wybrać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinny jeszcze być, przynajmniej u mnie są :)

      Usuń
  7. Świetne zakupy;) A pędzelków nie widziałaś w gazetce, bo były we wcześniejszej, razem z zestawami manicure;);*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczny psiak!

    uwielbiam tą niebieską serię do twarzy z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. peeling miałam borówkowy i ślicznie pachniał :) micele bardzo lubię , a na tonik z melisy poluję i coś do tej pory nie upolowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy !! jedyną rzecz jaką miałam to żel do twarzy z Biedronki, ale mi nie pasuje :(

    Fajna psina :) ja moją wkrótce też będę szczepić :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)