Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

New in..

Witajcie.
Jak nastroje po świętach? Przejedzone brzuszki? U mnie dobrze jednak troszkę za dużo tych wszystkich potraw świątecznych..

Dziś przybywam z nowościami w mojej kosmetyczce.

Zaczniemy od zakupów włosowych a wiec zaczynamy.

Nowością u mnie są dwa produkty szampon i maska .
Szampon kupiłam pod wpływem pozytywnej recenzji  u Mallene 
A maskę pod wpływem dziewczyn z Wizażu z wątku dla rudowłosych..

Szampon Herbal Care Lniany




Maska Kallos Carotta


Ma piękny zapach i taki łososiowy kolor 

Kolejnym produktem jest szampon Alterra z morelą i pszenicą



Na początku włosomaniactwa używałam dość długo nafty kosmetycznej, widziałam po niej poprawę w kondycji włosów i ponownie przygarnęłam ją do swojej pielęgnacji. 


Teraz pielęgnacja twarzy

Od roku uporczywie walczę  uczuleniem na szyi( pojawia się tylko na przełomie jesieni zimy, a na wiosnę i lato znika). Egzema bo tak to się nazywa dokucza mi w tym roku daje mi ostro popalić. 
W Rossmannie kupiłam krem z Alerry krem do bardzo wrażliwej skóry  oliwą z oliwek,olejem  wiesiołka i korzeniem lukrecji . 





Pomaga mi mi on bardzo a przede wszystkim nie podrażnia..


Żel pod prysznic z aloesem -Lidl



I ostatnią rzeczą jest płyn micelarny  Bourjois który kiedyś nie radził sobie u mnie, a tera sprawdza się idealnie..


To było by na tyle.


Zaciekawiło Was coś??


Ps. 
Co sądzicie na temat sprzedaży nie używanych kosmetyków prze zemnie za grosze?? Mam ich sporo i nie wiem cy takie coś by wypaliło. Dajcie znać..

Pozdrawiam i do kolejnego posta..


4 komentarze:

  1. Czy ten krem z Alterry ma w składzie parafinę? Lubie kosmetyki za grosze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj prose masz skład
    Skład: Aqua, Olea Europaea Oil*, Glycerin, Alcohol*, Carthamus Tinctorius Oil*, Myristyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Oenothera Biennis Oil*, Rhus Verniciflua Cera, Xanthan Gum, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Hydrogenated Lecithin, Dipotassium Glycyrrhizate, Helianthus Annuus Seed Oil, Levulinic Acid, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol.

    Nie widzę w nim parafiny.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy
    ja chętnie bym się wymieniła

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)