Obserwatorzy

piątek, 26 kwietnia 2013

Miuni zakupy w Pepco.

Dziś przy okazji załatwiania spraw w mieście zaszłam do Pepco zobaczyć co tam ciekawego . 
Zatrzymałam się przy regale z kosmetykami i zobaczyłam ... pędzle do makijażu z W7. 
Nie sądziłam że w Pepco można nabyć nawet pędzle a już nie firmy W7 której produkty można kupić min. na allegro.

Kupiłam dwa bo pędzli nigdy nie za wiele prawda ?!


  Pierwszy to kuleczka do nakładania cieni w załamaniu powieki. 



Tu w porównaniu z kuleczka od Essence 
 
 Zbliżenie na główkę


Drugim to typowy puchacz tylko że ścięty na płasko idealny do rozcierania cieni w załamaniu.


  Zbliżenie na główkę



Oraz w porównaniu z kuleczka od essence


Ogólnie kupiłam te pędzle w ciemno. nie otwierałam ich w sklepie by sprawdzić miejskość oraz skuwkę czy są solidnie wykonane.
Dopiero w domu po kilku godzinach otworzyłam opakowanie i moim dłoniom ukazał się miękki pędzel z dobrze wykonanego tworzywa nic w nim nie lata .
jestem zaskoczona ich jakością ponieważ nie spodziewałam się że pędzle kupione w Pepco za 7.99 będą solidne i estetyczne ponieważ z wyglądu przypominają wyglądem trochę Ecootols ( mają drewnianą rączkę i podobny kolor włosia ) .
Za cenę 7.99 jak najbardziej polecam.

Kolejną rzeczą z pepco są trampki w kolorze mocnego pomarańczu .
Są ładnie skrojone i wyglądem przypominają bardziej baleriny niż trampki.
Cena 19.90 


 ( mistrz drugiego planu pilniczek z polerką ;) ) 



Czasami warto zajrzeć do Pepco bo można znaleźć czasami na prawdę coś wartościowego.
Pozdrawiam i do kolejnego posta w którym zaczną sie recenzje .

12 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam , że w pepco są pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, muszę zobaczyć w moim pepco czy są te pędzelki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio też je widziałam, ale ostatecznie nie wzięłam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam że w Pepco są pędzelki
    fajne buciki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. musze sie zaopatrzec w koncu w jakies pedzle;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też widziałam te buciki i zamierzam sobie kupić, ale pomarańcz to zdecydowanie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. daj znać jak te pędzelki będą się sprawować

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię pepco, ale chyba na te pędzelki się nie skuszę- mam już komplet swoich lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie widziałam tych pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie wiedziałam, że w pepco są pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś czas temu w Pepco natrafiłam na trampki Atmosphere za 9.99zł. Kupiłam we wszystkich 3 dostepnych kolorach:P Żółte, różowe i pomarańczowe.

    Mój blog modowy

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)