Obserwatorzy

poniedziałek, 11 marca 2013

Polecane kosmetyki za mniej niż 10 zł. Cz. 1

Od dawna miałam zamiar stworzyć taka listę kosmetyków nie przekraczającą kwotę 10 zł. 
Nie od dziś wiadomo że nie tylko wysoko półkowe kosmetyki są dobre, a czasami zdaża się iż jest odwrotnie, i w tańszych można znaleść super perełki.
Ja dziś pokaże Wam swoje odkrycia więc zapraszam na moje "perełki " do 10 zł.




Johnson's 7 zł 
Delikatny szampon który nadaje włosom miękkosc i sypkość w jednym.
Przyjemnie pachnie i spełnia swoją podstawową role - czyli dobrze myje skórę głowy. 



Eveline płyn micelarny (opakowanie 100 ml) 4.99 
Ten micel sie albo kocha, albo nienawidzi. Ja jestem w pierwszej grupie, i wciąż się nim zachwycam.
Idealnie rozprawia sie z demakijażem i co najwazniejsze nie podrażnia mi oczu ( z czym mam duży problem )



Elisse ( Biedronka ) 4.99
Silikonowa odżywka która sprawia że włosy są wygładzone , spuszone oraz zabezpieczone przed urazami mechanicznymi.
Polecam ( na blogu jest o niej recenzja). Wprost uwielbiam! 



Maseczka Joanna z żółtkiem i olejem rycynowym ok.7 zł
Dobra maseczka która pozwoli nam zmiękczyć włosy i ułatwić ich rozczesywanie kiedy nie ma się czasu na dłuższe siedzenie się z maską na włosach. 







Zele OS ( Orginal SOURCE)

Tu akurat przedtawiam jeden  ale polecam ich wszystkie wersje zapachowe. 
Pachną obłednie.. 






Odżywka Joanna Naturia 4 zł
Chyba każdy je zna, a jeżeli nie to polecam spróbowac. Tanie odzywki bez spłukiwania idealnie się sprawdzają do zabezpieczenia włosów, oraz nawilżenia. 





Szampon 4.50
Stosuję go do dobrego oczyszczania włosów, i w tej kwesti sprawdza się idealnie.

Dobrze oczyszcza i myje. czego chciec wiecej..




Tonik ogórkowy  Ziaja ok. 5 zł 
Jest to taki mój pewniak, który odświeża i tonizuje naszą skóre po myciu twarzy.
Często do niego wracam - cena, zapach i oczywiście działenie na plus. Uzywam od... prawie 10 lat. 



A Wy macie jakies swoje perełki w tej kategori cenowej? Jeśli tak to podajcie swoje propozycje, z chęcią przetestuję. 

Pozdrawiam i do sklikania.. 

20 komentarzy:

  1. zainteresowała mnie maseczka Joanny z żółtkiem i olejem rycynowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię bardzo szamponu johnsons.. po niczym nie swędziała mnie głowa tak jak po nim :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybki A + E firmy GaL! Można w aptece zakupić jeden listek, który starcza na długo :) genalne na włosy, skórę i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję za przypomnienie, od dawna mam zamiar je kupić , ale wciąż o nich zapominam.
      Juz dopisuję do listy :)

      Usuń
  4. Miałam tą odżywkę z Bidery i mi nie służyła. Uwielbiałam za to jej bordową wersję, jak była jeszcze w tubie. Teraz zmienili opakowanie, skład, producenta i odżywka jest do d..., a nie do włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś wprost kochałam tą odżywkę z Biedronki, jak była jeszcze w tubce ale teraz naszpikowany skład silikonami mnie skutecznie odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta odżywka własnie pojawiła sie w najnowszym denkowym poście i nie byłam z niej zadowolona :/ Chyba najgorsza jaka do tej pory miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. szamponu Johnson's używam do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że żadnej rzeczy nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I takie wpisy lubię :) Dobre i tanie. A swoją drogą jesteś kolejną osobą, która poleca odżywki b/s z Joanny a ja coraz bardziej się za nimi rozglądać. Jak zawsze pozostanie mi tylko wybór : jaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wSZYSTKIE SA PODOBNO DOBRE, JA STOSOWAŁAM NIEBIESKĄ Z LNEM I MAKIEM I ZÓŁTA Z CYTRYNA I MIODEM, I POLECAM OBIE.

      Usuń
  10. Kilka z tych kosmetyków znam, muszę kupić szampon Johnson's i maskę z Joanny sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywki Joanny chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiedz mi kochana gdzie kupić ten płyn micelarny Eveline, bo kupiłam go jak był w Biedronce i pokochałam, a teraz nie wiem gdzie go dorwać:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam żele z OS;) Ale tego zapachu jeszcze nie spotkałam;p

    OdpowiedzUsuń
  14. OS to najlepsze żele do kąpieli jakie powstały na tej planecie, ich zapach mmm aż chce sie je jeść łyżkami. :P
    Produkty ziaji są naprawdę na wysokim poziomie i w dodatku w bardzo niskiej cenie. Obecnie testuję na swoim pyszczku tonik antybakteryjny z kolekcji med.
    Mam pytanko co do tej maseczki jajecznej z joanny, próbowałaś i jakie efekty? Kiedyś wpadło to w moje macki ale szybko odstawiłam na półeczkę zawartosć jajek mnie przeraża.. no ale moze warto :)

    PS Postanowiłam wrócić do blogowania, pod nowym nickiem {już nie jako "Damonowa"} i z nowym blogiem. :) Pozdrawiam. my-worldwide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dałaś mi do myślenia tym rankingiem ;) Tak na szybko, to z kosmetyków do 10 zł przypadły mi do gustu klasyki ;) Czyli:
    - szampon babydream,
    - oliwka babydream fur mama,
    - odżywka Garnier Karite (obecnie nie mogę jej stosować co mycie, bo jest wręcz zbyt treściwa, szok! A to przecież drogeryjne i tanie ;)).
    Poza tym, z kosmetyków do ciała, to najlepszy krem do stóp jaki miałam, był rossmanowski (nie pamiętam nazwy, był w pudełku, tani jak barszcz - jakieś 5 zł i miał 10% mocznika ;)).
    Zawsze lubiłam też szminki z miss sporty (7-8zł), mimo ich małej trwałości (ale szczerze mówiąc, nie przykładam do niej wagi w szminkach). Obecnie z miss sporty mam biały cień, którego używam pod łuk brwiowy i jest świetny.
    Pamiętam też, że gdzieś na początku mojej pielęgnacji używałam toniku z Polleny, który miał bardzo przyzwoity skład za naprawdę niewielką cenę. Za nic oczywiście sobie teraz nie przypomnę nazwy ;)
    Pewnie jakbym pomyślała, to bym znalazła nieco więcej (może kiedyś rozważę podobną notkę ;)), ale tak na szybko, to i tak sporo się tego uzbierało ;)
    Pozdrawiam:
    Małża Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie kupię odżywkę Joanna, Naturia, miód i cytryna? w drogeriach jej nie widziałam, w supermarketach chyba też nie, ale może jestem ślepa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam w zwykłym markecie, ale wiem e często można je spotkać w małych osiedlowych drogeriach. Tam może poszukaj.

      Usuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)