Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Nowości kosmetyczne w mojej kosmetyczce.

Takie malutkie zakupy poczyniłam, na poprawę humoru. 

Kilka z nich zakupiłam ponownie, a kilka jest zupełną nowością w moich zbiorach..

Maska Crema al latte polowałam na nią od dłuższego czasu i w końcu znalazłam ją w małej drogerii. 
jednak jej cena była dość wysoka w porównaniem cen na allegro czy w hurtowniach fryzjerskich. 
Dlatego  właśnie zamówiłam wraz z farbą w hurtowni fryzjerskiej i zapłaciłam za nią 10 zł  a w drogerii była po 23 zł.






Kolejne farbowanie będzie profesjonalna farbą CeCe , dużo lepsze rozwiązanie niż malowanie farbami z amoniakiem.








Olejek z Alrerry kusił mnie od dawna. Po aferze z olejkami w Rossmannie nie mogłam go znaleźć przez dłuższy czas. Stosuję głównie na włosy, no i jestem zadowolona jak na razie .

Olejek jest w nowej wersji z pompką i w nowej cenie 23.99 





Szampon do porządnego oczyszczenia przed farbowaniem.. Sprawdzony, tani i dobry szamponik .





To moje drugie opakowanie. Sprawdzony pewniak w extremalnych warunkach kiedy trzeba odświeżyć włosy bez konieczności mycia . 



I tutaj kolejny pewniak.. Tonik ogórkowy... Pięknie pachnie , orzeźwiająco .
Idealny do porannej toalety, kiedy jesteśmy zaspane, zapach orzeźwi i oczyści buźkę. 





Z tymi tuszami z Wibo i Lovely jest tak, ze albo je pokochasz, albo znienawidzisz.
Różowy z Wibo nie zdobył mojej sympatii , ale za to  niebieski z Lovely skradł serce . 







Kosmetycznie to na tyle.
Będzie jeszcze kolejny wpis z zakupami ubrań które kupiłam na przecenach. 

17 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc tragiczna jest ta nowa cena olejku Alterry... producenci kiedy zorientowali się, jak bardzo wzrósł na niego popyt, drastycznie podniósł cenę. Nie podoba mi się taka polityka firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie tego nie pojmuję, cena wzrosła wraz z nową wersją z pompka. To tak jakbyśmy płaciki dodatkowo za ulepszenie wydobywania produktu..

      Usuń
  2. polecam mieszankę kallosa i masła do ciala kakaowego isana :)
    naprawdę fajny efekt daje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pomysł. Na pewno spróbuję..

      Usuń
  3. bardzo fajny pomysł na zdjęcia w tych płatkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) chciałam żeby na zdjęciu było weselej i wiosennie:)

      Usuń
  4. Uwielbiam tonik ogórkowy :) Pozostałych kosmetyków jeszcze nie miałam, ale kusi mnie suchy szampon Isany. Wysusza on włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go dość często, i nie zauważyłam wysuszenia włosów..
      Co prawda tego typu kosmetyki mogą wysuszyć, jednak ja używam go tylko blisko skóry głowy.

      Usuń
  5. Mi tonik z ziaji nie podszedł kompletnie. Mogłabym równie dobrze przemywać twarz wodą i nie zauważyłabym żadnej różnicy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawialam sie ostatnio nad tym suchym szamponem z isany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go. To moje drugie opakowanie i jestem z iego zadowolona, tym bardziej że kosztuje niewiele.

      Usuń
  7. Kocham Kallosa! Nie słyszałam o farbie Ce Ce, muszę się jej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta maska mnie kusi od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maska jest rewelacyjna, na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tego tuszu z Lovely nie lubię, wole tusze z Wibo :))

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak! Ten tusz Lovely jest bardzo dobry :) u mnie maska Kallos jest za 11,99 w Hebe. 23 co to w ogóle za cena?! Masakra. A olejki z Rossmanna u mnie dużo straciły w oczach przez tę cenę. Chyba nie są aż tak rewelacyjne, bym kupowała je za 17-23zł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja polubiłam Kallosa, wczoraj pisałam jego recenzję i jutro będzie na blogu jakbyś była zainteresowana. Teraz będę próbować inne maski z tej serii, mam nadzieję, ze będą równie dobre

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)