Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

Kosmetyki od L'Occitane

Witajcie ponownie ..

Pojawiam się i znikam ,obiecuje powrót na dobre ale niestety dość poważnie choruje, i czasami nie mam siły na wpis na blogu. W miarę możliwości wpisy będę się pojawiać.

Jakieś 3 miesiące temu dostałam propozycje współpracy z L'Occitane.
Słyszałam o tych kosmetykach wiele, wiec zgodziłam i na tym pozostało..
Firma dość długo się nie odzywa aż tu nagle dostałam od nich przesyłkę  Tak jak wiele blogerek zdziwiłam się że przesłano nam do testów... Miniaturki..
Trochę jestem zawiedziona, ponieważ nie wiem jak napisze recenzje na ich podstawie, no ale nie będę narzekać lubi się to co się ma...

Kosmetyki przyszły w pięknym koszyczku ale oczywiście gapa ze mnie, i zapomniałam zrobić zdjęć, ale na blogach było pełno zdjęć koszyczka więc pewnie widziałyście..



Do testów otrzymałam:






Mydełko  Milk, 50g





Verbena żel pod prysznic, 50ml





krem do twarzy na noc Immortelle 15ml






woda toaletowa o zapachu piwonii 5ml





 Krem do rąk masło shea 10ml


Testy już się zaczęły..



------------------------------------------------------------------------------------------


Dziś przeczytałam u jednej z blogerek notkę na mój temat. 
Zostałam nazwana oszustką.
Nie będę pisać która to blogerka, mam swoje zasady.
Umówiliśmy się na wysyłkę, wymiana miała być szybka ale z powodu mojego stanu zdrowia mój TŻ pomieszał paczki, wysłał nie tam gdzie trzeba , zanim się do mnie z powrotem wróciła i sama ja wysłałam.
W miedzy czasie dostałam tusz od dziewczyny, który wydaje się być wyschnięty, nie da się nim pomalować. Nie będę robić jak ona, jednak  tusz również jej odeśle . 
Miała być miła wymiana jak to zawsze jest no ale niestety zamiast ze mną porozmawiać czy cokolwiek do mnie napisać dziewczyna postanowiła zrobić po swojemu, wiec niech tak jest. 
Niestety wyszło tak że jestem ta zła, która oszukuje, jest tak tępa żeby wyłudzać i oszukiwać. 

Chora sytuacja która mam po raz pierwszy, ehh. 

--------------------------------------------------------------------------------------------
PS! anonimie jak masz coś do mnie to pisz ze swojego nicka, bo myślisz że jak jesteś Anonimowy to możesz bezkarnie mnie obrażać ? Przecież Twe IP się wyświetla. 


12 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się! Ludzie są dziwni, co poradzić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, tylko można załatwić to jak ludzie .. Eh

      Usuń
    2. Popieram zdanie powyżej, ludzie są dziwni i się nie przejmuj, nie warto :)

      Usuń
  2. Mimo, że miniaturki to i tak zazdroszcze :)

    Oby jak najmniej takich wymiankowych sytuacji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. L'O też dostałam, krem do rąk już zdenkowałam co trudne nie było
    na noc do buźki mnie zachwycił i woda toaletowa też...
    szkoda, że takie maleństwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremik na noc, woda i krem do rąk równiez mi przypasował, szkoda że to takie maleństwa..

      Usuń
  4. szkoda, że to miniaturki. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubolewam na tym faktem strasznie..

      Usuń
    2. ja też dostałam te miniaturki , a szkoda bo wyczekałyśmy się trochę a te paczuszki :(

      Usuń
  5. Rzeczywiście szkoda, że to miniaturki, ale zawsze to spróbowania warto :)
    Co do incydentu to współczuję, życzę, aby taka sytuacja już się nie powtórzyła. Różni są ludzie, co zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa perfum i kremu ;)
    ostatnio byłam w ich sklepie ale nie wiedzialam co warto przetestować.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)