Obserwatorzy

sobota, 2 lutego 2013

Wygraj Bon o wartości 50 zł w wybranym sklepie internetowym..

Z okazji 200 obserwatorów organizuję konkurs, w którym można wygrac bon na zakupy o wartości 50 zł w wybranym sklepie:


- Kalina z Rosyjskimi kosmetykami
-Zrób sobie krem ( półprodukty)
- BingoSpa




Zasady:

1. Być publicznym obserwatorem 

2. W zgłoszeniu odpowiedzieć na pytanie konkursowe: " Jak dbacie o włosy", jakie kosmetyki Wam pomogły, co zaszkodziło, to co uważacie za ważne w swojej pielęgnacji włosów.

3.Polubić mnie na FB. ( napisać swoje inicjały z FB jako kto mnie lubicie )

4. Podać swój e-mail 

5. Po wygraniu w konkursie zwycięzca wybiera sobie sklep z 3 podanych w konkursie, na e-mail wysyła mi  listę wybranych kosmetyków, i adres. Po czym ja jako pośrednik składam zamówienie na wskazany adres i płacę  , a osoba która wygrała czeka na przesyłkę.



Regulamin
:
1. Organizatorem nagrody jestem ja , właścicielka bloga Kosmetyczny świat u moncci,i to ja jestem sponsorem nagrody. ( Jak i oczywiście opłatę za wysyłkę )

2. Aby wziąć udział musisz mieć 18 lat, bądź zgodę rodzica/ prawnego opiekuna na podanie swoich danych osobowych w przypadku ewentualnej wygranej w konkursie.

3. Zastrzegam sobie prawo do wysyłki w ciągu 2 tyg. po ogłoszeniu wyników (wysyłka zależy od szybkości realizacji zamówienia)

4. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu.

5. Akceptować w pełni regulamin jak i zasady

6. Wysyłka tylko na terenie Polski.

7. Minimum 20 zgłoszeń aby konkurs się odbył
.
Konkurs trwa od 2 lutego do 28 lutego do 24.00 

Zapraszam i zycze powodzenia :)


7 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się oczywiście;) Ja zawsze po myciu nakładam odżywkę AVON AT 3D rescue... Zdecydowanie pomaga moim zniszczonym włosom..
    Kasiulek1992@op.pl
    Obserwuję jako Kaśśś^^
    Na Fb. Lubię jako Katarzyna L.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nagroda oczywiście musze się zgłosić ♥
    Kiedyś pielęgnacja moich włosów była badzo marna ale postanowiłam to znienić :D weszłam na przypadkową strone i czytałam wszystko po kolei aż zobaczyłam coś co mnie olśniło domowa maseczka na włosy z ziemniakiem i jajkiem . niestety nie był to najlepszy pomysł. moje włosy pachnały bardzo odpychająco i ten zapach utrzymywał sie na włosach przez kilka myć ! coś okropnego nie dało sie tego zmyć z włosów dlatego już nigdy sama maski nie wykonam .wcześniej nigdy nie używałam odżywek ale postanowilam kupić sobie byle jaką aby mieć . poszłam do pobliskiego sklepu i kupiłam odżywke z serii joanna naturia z wrzosen i czymś tam . nic nie zrobiła z włosami niestety KOMPLETNIE NIC! dużo się oczytałam blogów i postanowiłam kupić sobie wcierke jantar i olej rycynowy to był strzał w dziesiątke. po oleju rycynowym moje włosy rosły jak szalone a jantar w tym mi pomagal . pewnego dni w kauflandzie zauważyłam balsam do włosów mrs.potters który towarzywszy mi do dziś . po wykończonym oleju rycynowym kupiłam sobie olej lopianowy z czerwoną papryką mój ulubieniec <3 tyle sie uczytałam o tych waxach i biowaksach (czy jak tam to sie pisze) że musiałm to wypróbować a więc odrazu pobiegłam do mojego ulubionego sklepu zielarskiego w którym kupuje większość włosowych produktów i zapytałam sie o biowax ale niestety go nie było ;ccc pani która tam sprzedaje powiedział mi że wax jest dużo lepszy a biowax sie do niego nie umywa no nie wiem ale kupiłam wax i jestem z niego zacwycona był tami bo za 25 zł kupiłam największe pudło . warto bylo stosuje go juz jakiś dłuższy czas i go prawie nie ubywa :D to będzie na tyle ;D paulina.sokol@poczta.onet.pl
    obserwuje jako kaoa
    na Fb lubie jako paulina sokół

    OdpowiedzUsuń
  4. super konkurs oczywiście musze wziąć udział♥ wcześnie też udzieliłam odpowiedzi. Niestety komętarz sie nie dodał a tyle sie upiasłam ;cc
    A więc kiedyś czyli jakieś 2 może 3 miesiące temu zaczełam świadomie dbać o włosy na początku mojej przygody nie miałam nawet odrzywki smutne .. a wię popełniłam błąd którego do dziś żałuje postawiłam na domowe sposoby i zrobiłam sobie maseczke z ziemniaków i jajka do dziś źle ją wspominaam moje włosy miały tak odpychający zapach że nie mogłam oddywchać przez nos ! to coś nie chciało się zmyć ! już nigdy sama nic nie zrobie .. nie miałam żadnej odrzywki więc poszlam do sklepu i kupilam joanne naturie z wrzosem i czymś , kompletna porażka nie robiła nic z moimi włosam no może poza łamaniem się ;P oczytałam się dużo na blogach o oleju rycynowym i wcierce jantar musiałm wyprubować . to i to okazało się być idealnym kosmetykiem. moja włosy za ich sprawą rosły jak szalone ! pote w kauflandzie zobaczyłam balsam do włosów mrs.pottres oczywiście nie mogłam się pwstrzymać od zakupienia tego cudeńka i to był mój nalepszy do tej pory zakup no niczym jeszcze moje włosy nie były tak cudowne jak po tym balsamie ! będzie on ze mną jeszcze na długoooooo . po ukończenu oleju rycynowego kupiłam łopianowy z czerwoną papryka jest super ! ile ja to sie naczyałam o tych waxsach i biowaxach (czy jak tam to sie pisze) ! huh a więc pobiegłma do mojego ulubionego sklepu zielarskiego i chciałm kupić biowax ale go nie było a pani co sprzedaje powiedziała mi że wax jest dużo lepszy no cóż kupiłam bo nie miałam czasu na chodzenie po innych sklepach i okazal się być cudony dla moich włosów i bardzo wyadjny . to chyba będzie na tyle. moja świadoma pielęgnacja włosów nie trwa zbyt długo więc nie używałam jeszcze aż tak dużo kosmetyków i chce odkrwyać nowe :D
    paulina.sokol@poczta.onet.pl
    obserwuje jako kaoa
    na fb lubie jako paulina sokół

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Madie
    Na fb jako Madie Bryd
    mail: madie1991@gmail.com
    Jak dbam o włosy? W sumie jest to trochę trudne pytanie, gdyż ciężko w kilku słowach opisać ta całą pielegnację. Tak więc będzie "mała litania" za co z góry przepraszam:D Moja włosowa przygoda zaczęła się, gdy zaczęłam przeglądać włosowe blogi, było w nich bardzo dużo informacji o tym jak dbać o włosy, a także baardzo motywujące zdjęcia.
    I tak się zaczęło:) Próbowałam wielu kosmetyków i sposobów, i w końcu po 11 miesiącach intensywnej pielęgnacji mogę powiedzieć, że wiem jak dbać o włosy. Po pierwsze olejowanie, bardzo służy moim włosom , ale muszę unikać parafiny i olejów nasyconych ze względu na wysoką porowatość. Idealnym olejem jest dla mnie mieszanka Babydream fur mama. Po drugie maski, zwykłe odżywki są zbyt słabe, więc zawsze wybieram maski bez/lub z lekkimi silikonami, takie z dużą zawartością olei, nawilżaczy i protein, teraz potrafię odróżnić bubla od prawdziwej perełki, gdyż nauczyłam się czytać składy. Dla mnie nie jest ważna cena produktu, ale jego jakość, czyli skład. Po trzecie, regularnie podcinam zniszczone końcówki oraz zabezpieczam je przed szkodliwym działaniem środowiska olejkiem (nierafinowanym) lub silikonowym serum bez alkoholu. O porost dbam dzięki różnym wcierkom, także samorobionym. Dzięki farbowaniu roślinnymi farbami Khadi włosy są o wiele grubsze i mocniejsze.
    Moi ulubieńcy:
    -szampon - płyn do kąpieli Babydream (bez SLS - cudo!)
    -maska - NaturVital aloesowa, Alterra granat&aloes, i odzywka (o konsystencji i działaniu maski - wyjątek - Garnier avocado i karite)
    -wcierka - Joanna Rzepa oraz z kozieradki
    -zabezpieczenie końcówek - olejek macadamia, jedwab CHI
    -farbowanie - henna Khadi ciemny brąz
    -bardzo ostrrre nożyczki
    -delikatne traktowanie
    -Tangle Teezer i szczotka z naturalnego włosia Khaja
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny konkurs, bardzo chciałabym wygrać :)

    obserwuję jako BeatriceM
    fb Beata M
    beatka.mielczarek@gmail.com

    o moje włosy dbam w następujący sposób: codziennie je myję, nakładam odżywkę d/s, kiedy podeschną używam odżywki w spreju i zabezpieczam końcówki. raz w tygodniu nakładam maskę nawilżająco-odżywczą. staram się ich nie suszyć, nigdy nie prostuję. zaplatam na noc, i nie noszę ich zbyt często rozpuszczonych :) łykam drożdże z pokrzywą i skrzypem i zapuszczam, są już do pasa ;) z ostatnich odkryć włosowych, które mi pomogły, to właśnie suplementy diety i serum na zniszczone końcówki z avonu. teraz bardzo chciałabym wypróbować szampony bez sls/sles, ale muszę najpierw wykończyć mój zapas ;)

    gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny konkurs :)

    obserwuję jako mammahelenki m.
    fb Magdalena M
    mammahelenki@gmail.com

    Włosy myję co 2 dni szamponem dla dzieci babydream lub facelle, po myciu uzywam odżywki banonowej z tbs lub kallosa. Raz w tygodniu mieszam kallosa ze spiruliną (na 40 minut po czepek). PO spłukaniu odżywki stosuję płukanki ziołowe- chmiel, pokrzywa i skrzyp. Przed każdym myciem stosuję olejek khadi stymulujący porost włosow.


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)