Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

Nowości...

Hej..

Wracam do normalnego życia, i do blogowania...
Przeżywałam dużo w lutym, strata bliskiej osoby jest trudna.. 


Dziś pokaże Wam co kupiłam nie dawno, 







Mój ulubiony płyn micelarny 


Odżywki i szampon jajeczny 



 Eliner Bell 



Zakupy z Biedro z tygodnia kosmetyków na Walentynki 



Ulubiony Niemiecki płyn do płukania ( jest 100 razy lepszy od lenora)


 Dobre gąbki do zmywania 




Ścierka kuchenna w fajne wzory (2 zł biedronka :) Są bardzo dobrze wykonane.







Coś do poczytania


To było by na tyle, z zakupów jestem bardzo zadowolona..

Buziaki i do kolejnego posta. 

4 komentarze:

  1. Oooo super zakupy :) Ten szampon jajeczny mnie ciekawi, a i ściereczki wyglądają super, tak kolorowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie ten micela w ogóle się nie sprawdził, zużyłam go jako tonik

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)