Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2013

Zakupy z Alledrogeria.pl

Na te produkty czaiłam się dobre 2 miesiące, ale zawsze nie doszły do skutku.
W sobotę wieczorem nudziłam się, postanowiłam je sfinalizować w końcu i się skusiłam na:


 
 Paletka Sleek Sunset



Pędzel do podkładu z Elf, ale ja go kupiłam z uwzględnieniem do nakładania maseczek stary się gdzieś zgubił..





 Amla Gold. Od dawna chciałam wypróbować .

Ogólnie jestem zadowolona z szybkości dostarczenia, oraz z bardzo dobrego zabezpieczenia paczki. Nic się nie zepsuło ani nie ulało. 



Pozdrawiam i do kolejnego posta :)

13 komentarzy:

  1. Amle bym chętnie wypróbowała :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Amli, strasznie wysuszyła mi włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. jedna z moich ulubionych paletek :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sunset to najładniejsza paleta jaką Sleek wypuścił. Mam i nie wiem czemu rzadko używam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paletka;) Super kolorki;D

    OdpowiedzUsuń
  6. paletka ma bardzo letnie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletki Sunset jeszcze nie mam, kupiłam sobie w tym miesiącu za to Respect i Au Naturel :) daj znać jak będzie się Amla sprawować :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)