Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

Zakupy kosmetyczne z końcówki 2012 r. i poczatku 2013 r .

Cześc. 
Tak jak ostatnio pisałam jestem nadal chora, wzięło mnie tak okropne przeziębienie i trzyma mnie od niedzieli. Więc uważajcie, podobno teraz szaleje w Polsce straszne przeziębienie i grypa. A tym którzy się pochorowali tak jak ja życzę zdrówka i mniej zakatarzonego nosa.. 

Z zakupami nie szaleje ( choć bardzo bym chciała.. tylko kto będzie tego używał ? :) ) 

Pod koniec grudnia i dziś poczyniłam trochę zakupów kosmetycznych.


Mam manię ostatnio na kolorówkę ( i choć mam jej dużo, i zużywa się powoli , wciąż kupuje ) 



 Paletka cieni Bell z gazetki urodowej Biedronki
Cień z My secret ( 102 Pearl Touch )
 Tusz MaxFactor 2000 Calorie 
Puder matujący Bell ( 01 ) 
Puder Synergen (02)


Włosowo 




Maska Aloesowa z Natur Vital 
Olejek łopianowy z czerwoną papryką
Odżywka b/s mleko i miód 
 


Pielęgnacyjne i pędzel 


Płyn micelarny Bebeauty 
Pędzel do nakładania cieni Ecotools
Mój ukochany żel z OS


Do ust 



Masełko do Ust carmel cream 
Carmex
Pomadka Catrice Ultimate colour 190 ( przepiękny nudziak )
Konturówka do ust Rimmel ( 050 tiramisu )

To by było na tyle. 
Zapraszam na kolejny post w którym znajdą się dwie recenzje moich ulubieńców 2012 roku .


23 komentarze:

  1. ciekawi mnie recenzja tego pudru z Bell :)

    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ten olejek z papryką :)))
    a masełko Nivea mega mnie kusi, ale mam za duże zapasy :( a nie chce kolejnego na zaś hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. to Natur Vital mogłabyś zrecenzować, bo widzę pierwszy raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja recenzja na pewno będzie, ale jak na razie używam jej stanowczo za krótko..

      Możesz przeczytać o tej masce u BlondhairCare
      http://www.blondhaircare.com/2012/07/recenzja-maski-natur-vital.html

      Usuń
  4. Mam w planach tą maskę aloesową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szczególnie jeżeli masz mocno przesuszone włosy :)

      Usuń
  5. Mam olejek łopianowy - nie lubię go...Pędzel do cieni Eco Tools też mam i jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie Maska Aloesowa z Natur Vital

    OdpowiedzUsuń
  7. Karmelowe masełko do ust jest jak dla mnie boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jak na razie kilka razy, ale zapach jest boski :)

      Usuń
  8. Ta maska aloesowa mnie ciekawi, podobno jest bardzo dobra;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w Biedronce skusiłam się na róż Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej:)
    przepraszam,ze tu zapytam ale czy ten "twoj pewniak" wellaton 12/1 rozjasnil by mi moj naturalny brazowy odrost?:) mam taki jasny/sredni:) Szukam jakiejs farby ktora by mi je rozjasnila na taki kremowy,nie jakis biały:)) a od rozjasniaczy uciekam:*:) I drugie pytanie,nie wiesz czy zadzialalaby choc troszke na rudawe pasemka?? schodziłam z czarnych włosów,i teraz mam takie rudo-blond i jeszcze próbuje je wybic;))
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem fryzjerką, ale mój naturalny kolor to też taki mysi ciemny blond, i mi rozjaśniał odrost. A co do rudawych pasemek też to przechodziłam i jedynie właśnie rozjaśniacz mi wtedy pomagał ale wtedy nie wiedziałam jak to bardzo zniszczy moje włosy. Więc lepiej uważać niż potem żałować i ścinać włosy.

      Usuń
  11. Kupiłam ta odżywkę z Joanny i to nie moja bajka :/ za to lip buttery sa nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe zakupy, ja też miałam zamiar się ostatnio obkupić ale nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo interesujący blog :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypomniałaś mi o masełku do ust z Nivea! Jutro chyba wybiorę się na mały kosmetyczny shopping ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-bizuteria-artystyczna-izabela.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy !! wiele ciekawych kosmetyków widzę :D choćby masełko karmelowe z Nivei i maska Aloesowa z Natur Vital :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)