Obserwatorzy

środa, 9 stycznia 2013

Perfekta SPA- masło do ciała czekolada i olejek kokosowy.


Zimą wolę używać maseł do ciała ze względu na konsystencję oraz za to że lepiej nawilżają moją skórę, ale i przede wszystkim dlatego że większość firm oferuje takie masełka o pięknych zapachach. Dlatego dziś przedstawię swojego ulubieńca w tej kategorii a jest to masło z Perfekty z czekoladą i olejkiem kokosowym.



Z tym masłem po raz pierwszy miałam styczność gdy otrzymałam je z wymiany  jedną z blogerek, wydawało mi się ot kolejne masło które tylko nawilży i tyle. Ale używałam, i stwierdziłam że z dnia na dzień staję się ono moim ulubieńcem. Więc tak zaczęła się moja przygoda z masełkowym love . 

Kupiłam kolejne opakowanie ( i tu zazwyczaj kończy się moja miłość do danego produktu), ale w tym przypadku nic się nie zmieniło. 

Przede wszystkim może zacznę od zapachu, w opakowaniu czuć woń czekolady z odrobiną kokosa lecz po nałożeniu na skórę zostaje sam zapach czekolady. Mnie osobiście to nie przeszkadza i nawet to odpowiada bo uwielbiam czekoladę w każdej postaci. 
Konsystencja to taki zbity budyń, odpowiednia jak da masła



która dobrze rozprowadza się na skórę.



Ogólnie rzecz biorąc jestem bardo zadowolona z efektów jakie daje, czyli nawilża na długo, napina skórę przez co staję się jędrniejsza i ma piękny zdrowy odcień.

W nie których opiniach na temat tego masełka że brudzi ubranie, ja niestety nie zauważyłam tego defektu ponieważ zawsze czekam aż to co na siebie nałożę wsiąknie nim nałożę ubranie. 

Podsumowując polecam jeżeli tak jak ja oczekujecie nawilżenia , ładnego zapachu i efektu ujędrnienia skóry. Ja na pewno będę uzupełniać jego braki ..

Lubicie masła jako formę nawilżenia czy balsamy?

16 komentarzy:

  1. rok temu miałam to masło i byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię peelingi z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingów jeszcze nie stosowałam :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie połączenia zapachowe! :) Tylko boję się że mogłabym zjeść takie masełko :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miewałam chwile kiedy też chciałam to zrobić :)

      Usuń
  4. miałam peeling z tej serii, chyba zapachu masła bym nie wytrzymała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach to sprawa indywidualna, jednemu się spodoba drugiemu nie :)

      Usuń
  5. Kocham kokos a połączeniu z czekoladą... Marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musi obłędnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można je kupić? :)
    Chętnie wypróbuję, skoro pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej drogerii Rossmann, Aster na pewno.

      Usuń
  8. Kuszą mnie te masełka :) muszę w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już czuję ten zapach chocolate:D:D choć znając mnie bym nie potrafiła się oprzeć i bym chciała zjeść to mazidło:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przygodę z masłami zaczynam na nowo (zawsze były dna mnie zbyt ciężkie), zaczynam od Flosleku. Mam nadzieję, że polubię na nowo tę formę nawilżaczy ciała :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)