Obserwatorzy

czwartek, 24 stycznia 2013

Natur Vital Hair mask .

Moim odwiecznym problemem ( jak i chyba każdej włosomaniaczki o porowatości dużej ku średniej) są puszące się i suche włosy. Dlatego dziś Wam przedstawię maskę która .. no właśnie tego dowiecie się w dalszej części posta.


Maska Natur Vital jest nawilżającą maską która rzeczywiście nawilża. 
Wiele razy spotkałam się z rónymi maskai które miały nawilżyć ale nic w rzeczywistości nie robiła.

Nałożona na chwilkę (powiedzmy standardowe 3 minut) już daje na włosach eekt nawilżenia, przy czym jest to nawilżenie które nie trwa od mycia do mycia. Często nakładam ją również na dłużej pod czepek i wtedy efekt jest jeszcze bardziej satysfakcjonujący. 

Skład : Aqua, Cetearryl Alcohol, Aloe Barbadenis Leaf Juice, Cetyl Esters, Glycerin, Juniper Communis Fruit Extrat, Behetrimonium Chloride, Panthenol, Cetrimonium Chloride, Parfum: Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Sehydroacetic Acid, Cl 7789.




Kolejnym istotnym faktem jest to że po użyciu moje włosy się w końcu błyszczą .. Tak daje błysk który nie znika zaraz po wysuszeniu.  On trwa ..


 Opakowanie to również istotna sprawa, w ty przypadku jest idealnie projektowane. 
Nie ma mowy żeby wyślizgało się na podczas gdy mamy mokre ręce ponieważ jest otwierane wieczko które jest fajną rzeczą. 




Konsystencja jest gęsta przez co nie potrzebujemy dużej ilości porcji maski . Przez to również jest wydajna. 



 Co do zapachu jest to taki ładny ziołowy zapach. Nie jest duszący, jednak nie każdemu musi odpowiadać. To sprawa indywidualna, ale i on nie przeszkadza ( choć i go nie uwielbiam). Ale za to co robi z moimi włosami może pachnieć nawet 2 razy mocniej.

Podsumowując : Jeżeli tak jak ja szukacie dobrego mocnego nawilżenia - polecam jak najbardziej.
Jestem z niej bardo zadowolona i już kupiłam kolejne opakowanie. 

To super nawilżacz dla suchych , falowanych i farbowanych włosów.


A Wy jakie stosujecie nawilżacze dla włosów??


Ps. Maska dostępna jest w drogeriach Natura lub Aster. Cena 22 zł za 300 ml. 

16 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam spirulinę jesli o nawilzanie chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jej używam;) Także polecam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na tą maskę od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zobaczę tą maskę to kupię na pewno :))


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest maska dostępna tylko w Rossmannie tak? Jaka pojemność i za jaką cenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie maska dostępna jest w Naturze Bądz Aster. Cena 22 zł za 300 ml. :)

      Usuń
    2. dziękuję, więc muszę się przejechać do Natury:)

      Usuń
  6. Nie wiem, czy kiedyś ją dopadnę, ale słyszałam o niej wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo to taka maska idealna dla moich włosów:), które są wysokoporowate i bardzo bardzo suche:)póki co używam maski sleek line repair za litr maski zapłaciłam 27 zł wiec tanio:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją i naprawdę w nawilżeniu jest debeściarą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wersję niebieską, do wypadających - efekt taki, jak opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam już tą maskę długi czas na liście do kupienia i coraz bardziej upewniam się że będzie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na razie mam masę innych produktów do włosów :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)