Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2013

Kilka nowości.

Dziś przyszłam pokazać Wam kilka moich nowości które w ostatnim czasie sobie sprawiłam. 

Więc zapraszam :)

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad wymianą moich już dość wysłużonych pędzli do makijażu i traf padł na Hakuro. Tż namawiał mnie do zakupienia całego zestawu, jednak ja postanowiłam sobie na spokojnie, poklei złożyć z pędzli które tak na prawdę będą używane a nie tylko ładnie wyglądać i będą leżeć.




Są już kilka razy prane, i jak na razie jestem z nich bardzo zadowolona.

Zarzekłam się , mówiłam stanowcze NIE ale jednak kupiłam, kupiłam Tenge Teezer. Długi czas się powstrzymywałam ponieważ wydać 50 dych za kawałek plastiku z igiełkami to trochę dużo. Właściwie to właściwie inicjatywa mojego Tż kiedy widział jak nie mogę sobie pomóc  rozczesaniem włosów po pewnej odżywce. Dlatego też mam i zobaczymy czy ta cała nagonka na TT jest czegoś warta. 



.  
Miałam ostatnio chwilę załamania z moim kolorem włosów. Pokochałam rudy jednak denerwuje mnie to że farba spłukuje się w trybie przyśpieszonym niż z wcześniejszego mojego blondu, ale wszystko wróciło do normy i mam pewien mały patent żeby tak się nie działo(jeżeli czytają mnie 'Rudzielce' i chcą wiedzieć dajcie znać)
 No i standardowe produkty które lubię i dwie nowości które używam pierwszy raz Kallos Arganowy ( nie wiem po co kupiłam jak w składzie nie ma żadnego olejku ani ekstraktu z Arganu) i szampon L'oreal, zobaczymy jak się sprawdza. 




 .No to na tyle z moich nowości, właściwie zamówiłam jeszcze paletę GlamBox ale to jak przyjdzie to Wam pokażę . Dajcie znać co sądzicie/ czy znacie te produkty. 

I do następnego ( będzie o mojej ulubionej pomadce Nude  z Catrice).


10 komentarzy:

  1. rudzielec chcę patent na przedłużenie kolorku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon loreal jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzxle Hakuro są super mam te dwa do oczu:) Szczotkę tt też muszę sobie kupić;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja ostatnio uwielbiam pedzle do makijazu:D
    zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam niedawno pędzelek Hakuro na Allegro, ale od razu jak otworzyłam kopertę, odpadła metalowa końcówka od trzonka :(. No nic, dałam do reklamacji, wysłali mi nowy. Trochę potrzymał, parę dni, ale teraz znowu to samo. Czy ty też masz taki sam problem ze swoimi pędzlami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje pędzle używam już dwa tygodnie i nic się z nimi nie dzieje, prałam je kilka razy nawet i też nic.
      Może trafiłaś na felerny egzemplarz, bądź źle zapakowany podczas wysyłki, moje przyjechały kurierem i 3 kopertach bąbelkowych i z usztywniającą kopertą na zewnątrz.

      Usuń
  6. świetne zdobycze :) też poluję na Hakuro, ale na razie kiepsko z kasą :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ja kupiłam kilka kallosów, lecą dopiero do mnie wśród nich ten arganowy, ale niestety nie wiedziałam jakie mają składy;(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)