Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

Johnson's Baby, Szampon kojący z naturalnym ekstraktem z lawendy

Szampon to podstawowy środek do mycia jak i pielęgnacji włosów.. 
Dlaczego do pielęgnacji? Skoro a za zadanie mycia włosów? Otóż ważne jest żeby szampon który myje dobrze nasze włosy ( a w zasadzie skórę głowy) nie może podrażniać jak i powodować przetłuszczenia i zadbać o lepszy wygląd. 
Każda ma ( lub poszukuje ) swojego ulubieńca, a ja dziś Wam przedstawię swojego.






Skład : Aqua, Coco-Glucoside, Sodium Lauroamphoacetate, Sodium Laureth Sulfate, Citric Acid, Lavandula Angustifolia, PEG-80 Sorbitan Laurate, PEG-4 Rapeseedamide, Polyquaternium-10, Polysorbate 20, PEG-150 Distearate, Lactic Acid, Glucose, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.

Po mimo tego że skład zawiera SLS , jest delikatnym szamponem. 
Zazwyczaj dziecięce szampony (np. Babydream powoduje u mnie mega plątanie), a ten tego nie robi. Piana która tworzy się podczas mycia, jest delikatna i przyjemnie pachnąca.



Po umyciu moje włosy są miękkie, i nie ma plątania. 
Zauważałam również że moje włosy dłużej zachowują świeżość ( zazwyczaj myję włosy co 2 dni, teraz mam o jeden dzień świeższe włosy).
Jest bardzo dobry do zmywania olei, wszystko pięknie zmywa , nie ma oklapu.

Ponadto szampon pięknie pachnie, jest to taki miły zapach dziecięcy , kojący. 
Dzięki niemu lepiej mi się zasypia (myję na wieczór włosy) , ale nie jest on nachalny.


 Ceny szamponu wahają się od 9.99 w Kauflandzie do 6.90 Lidl.

Podsumowując: Polecam ten szampon jak najbardziej. Ja już zaopatrzyłam się dziś w zapas. 
Dla mnie jest idealny ..


A Wy jakie szampony lubicie??
 

8 komentarzy:

  1. Brzmi fajnie, ale kiedyś w książce o skórze przeczytałam, że dorośli nie powinni stosować kosmetyków dla dzieci. Nie pamiętam dlaczego nie można, ale wolę nie ryzykować. :)

    Serdecznie zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób używa szampony dla dzieci i nic złego się nie dzieje.
      Normalne szampon nie każdemu pasują, mogą uczulać i podrażniać, a dziecięce sa jedynym rozwieszaniem i sprawdzają się idealnie. :)

      Usuń
    2. Jasne, że nie powinni. Powinni kupować dla dorosłych. Tak, jak powinni wierzyć nalepce, nie składowi. Tak się kręci handel na świecie. ;)
      Dla mnie Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 - J&J idealny :)

      Usuń
  2. Fakt, pięknie pachnie i kojarzy mi się z dzieciństwem;) Używałam kiedyś właściwie przez przypadek kiedy będąc u koleżanki na noc zapomniałam wziąć szamponu... Miśka dała mi szamponik swojego synka;) Jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te szampony zawsze plątały włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. też go bardzo lubię i o nim pisałam,co jakiś czas do nieggo wracam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam żółtą wersję tego szamponu, ale trochę przetłuszczał włosy i zapach mi przeszkadzał. Chyba skuszę się na ten fioletowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy zapach jest podobny do fioletowego balsamu i płynu do kąpieli z Johnsons ułatwiającego zasypianie. Jeśli tak to idę po niego :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)