Obserwatorzy

piątek, 18 stycznia 2013

Cartice Ultimate nr. 190 .

 
Lubicie pomadki Nude? Ja tak szczególnie kiedy na co dzień lubię bardziej wyrazistsze podkreślenie oczu taka pomadka jest w sam raz aby uzupełnić makijaż.  Dziś  przedstawiam Wam pięknego nudziaka który skradł moje serce .


 
Pomadka jest zamknięta w solidnym opakowaniu, nie ma więc mowy o tym że otworzy się na w torebce i poplami  wszystko dookoła. Opakowanie jest czarne klasyczne co mi się oczywiście podoba, nie ma żadnych zbędnych bajerów. 
 
 

 
 Na dłoni wdaje się na ciemniejszy odcień, jednak na ustach wygląda bardzo ładnie.
 

 
Konsystencja kremowa i bardzo dobre się nakłada , tak jakby sunęła nam po ustach. 
Sama w sobie daje przepiękny efekt takich ładnych i delikatnie pokreślonych ustach, przy czym nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek ( chyba że mamy mocno przesuszone usta , wtedy 
lepiej położyć balsam i dopiero pomadkę). 
 


 
 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tej pomadki i wiem że znalazłam w końcu swoją idealną pomadkę w odcieniu Nude .

 
Podsumowując polecam tą pomadkę, jeżeli jeszcze nie znaleźliście odcienia dla siebie.
Koszt pomadki to 16.99 czyli nie jest to cena wygórowana, a może przypadnie do gustu tak jak mi. 

Lubicie pomadki Nude? Macie swoich ulubieńców?
 

PS. Idę jutro do fryzjera, chcę podciąć końce, ale nie wiem czy może nie zetnę więcej.. W końcu włosy nie ręka odrosną :)


6 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolorek :) lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladniutka, tylko troche drogawa... Wlosy nie zeby albo reka, odrosna;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek... Ja ogólnie wolę bardziej wyeksponować oczy i mocniej je pomalować, a na usta nałożyć jakąś stonowaną pomadkę;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak kolor jest śliczny ;) mam pomadkę z Catrice i przyznam szczerze, że wysusza ona usta

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)