Obserwatorzy

środa, 30 stycznia 2013

Aktualna pielęgnacja włosów.

Kiedyś taki post już był , jednak co nieco zmieniła się moja pielęgnacja włosów i choć mam dwa pudła kosmetyków do włosów używam tylko tego co Wam zaraz przestawię.


Od szamponu wymagam jedynie mycia(czyt. delikatnego) oraz żeby dobrze oczyszczał.


Moje myjadła 

 Rosyjski szampon NS objętość i nawilżenie

do oczyszczania raz na tydz. Joanna len i rumianek
Johnssons lawendowy (nie dawno o nim pisałam )


 Odżywki


 Joanna miód i cytryna ( czasami myje nią włosy , sprawdza sie idealnie, lub nakładam po myciu b/s)
 Seboradin balsam regenerujący

 
 Maski


 Natur Vital  moja maseczkowa miłość
Biovax latte
Bingo spa spirulina i keratyna (idealnie łagodzi podrażnienia skóry głowy)



Ochrona (silikonowa)


I to na tyle .Powoli próbuję ograniczę ilość moich kosmetyków do włosów jednak czasami nowości bardzo kuszą .

Ps. Zaktualizowałam stronę wymiankową. Zapraszam, może któraś z Was znajdzie coś dla siebie.

18 komentarzy:

  1. Z Mariona mam mgiełkę i bardzo ją sobie cenię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za szamponami z Joanny - robią z moich włosów istne siano :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Natur Vital to mój must have, muszę ją kupić, bo wiele osób poleca, może i moje włosy ją polubią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam odżywkę miód+cytryna i całkiem fajnie wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie kuszą te szampony i odżywki rosyjskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta odżywka z Joanny to jedna z moich ulubionych;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj kupiłam ten szampon z naturii i jestem ciekawa jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem odżywki Seboradin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie długo będzie o niej recenzja :)

      Usuń
  9. Czy Seboradin balsam regenerujący jest b/s?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na etykiecie pisze że jest d/d, jednak ja kiedyś nie spłukałam i nic włosom się nie stało.

      Usuń
  10. Ładny komplecik do pielegnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do tego szamponu z Joanny Naturii to jaki ma skład? Czy znajdują się w nim jakieś silikony? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikonów nie ma, nie używam szamponów z silikonem.
      Zawiera detergenty , oraz inne związki chemiczne które działają oczyszczająco.

      Usuń
  12. Ożywka z joanny się u mnie nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kupiłaś ten rosyjski szampon NS :)??

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam serum ochronne z Marionu i całkiem go sobie chwalę :) co do Natur Vital to dużo o niej dobrego słyszałam, muszę w końcu ją kupić.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)