Obserwatorzy

wtorek, 4 grudnia 2012

Zakupy- koniec Listopada i początek Grudnia....

Hej Kochane..

Na początku przydało by się usprawiedliwienie obecności, więc moe zacznę od początku..
Nie chciałam tego pisać na blogu, jednak napiszę ..Mam problemy ze zdrowiem a mianowicie z hormonami i piersiami... Dlatego tak rzadko piszę, uciekam w moją psychikę i wyszukuję sobie chorób.. Eh ten typ tak ma że jak coś się dzieje ze zdrowiem zawsze znajduję sobie mnóstwo chorób...


Ale przejdźmy do zakupów. 
Stosunkowo wyszło ich trochę, i wiele  nich są na '' poprawę humoru'' . ( Chociaż i zakupy mało co pomagają )

Zacznijmy od kosmetyków...

Na promocję - 40% w Rossmanie nie miałam zamiaru się skusić, jednak wszędzie na blogach były wpisy z nowościami właśnie z Rossmana więc i ja uległam.
 Ale wyszło skromnie.



Podkład Astor w odcieniu 200
Pomadka Eliksir w odcieniu 07


A przy okazji bycia w Rosie zakupiłam sławny pędzel do pudru Ecotools






 W Biedronce pozostała jeszcze kolorówka z Bel więc skusiłam się na matowe cienie(są świetne, mają dobra pigmentację )




 W Biedronce również zakupiłam masełko z Bielendy ( ma leciutką konsystencję, ale dobrze nawilża )




Moja ulubiona maseczka ''jajeczna '' z Joanny, idealna na tę porę roku 




Żel który według mnie pachnie miętą bardziej niż czekoladą  a myślałam że będzie odwrotnie ), no ale mam manię ostatnio na żele pod prysznic więc zużyję .


 Jak byłam blondynką używałam brata tego szamponu, ale żem ruda musiałam kupić do rudych :) ( Fajny jest




A tu już prezent Mikołajkowy od Tż 

Chabrowa Allegro 
Druga CCC



Plus czapa futrzana :) I już nie zima mi taka zła :)

Czapka z Allegro.

Powinnam dać sobie bana na zakupy.. :)


A u Was jak  wygląda sprawa z zakupami? Szalejecie czy raczej znacie umiar, którego ja zapomniałam ?

6 komentarzy:

  1. świetne zakupy i prezenty
    zaszalałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ta maseczka do włosów z Joanny

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten pędzel z ecotools ponad rok i nic się z nim nie dzieje, jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam masło do ciała z olejkiem arganowym - bardzo dobrze nawilża!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)