Obserwatorzy

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wyniki Rozdania + wyróżnienie :)


Rano za pewne nie miała bym czasu na napisanie posta, dlatego już dziś tj. 00.31. 24 Grudnia ogłaszam wyniki kto wygrałam rozdanie. 

Powiem szczerze że spośród wszystkich zgłoszeń ciężko było wybrać jedną osobę, gdybym mogła wszystkie byście wygrali, ponieważ tak pięknie opisałyście święta Bożego narodzenia że aż TŻ musiał mi pomóc w wyborze tego jedynego.

Więc aby nie przedłużać wygrywa osoba która moim i tż zdaniem wzruszyła opisem



Jest nią :


**************************************************************************************************************

**************************************************************************************************************


Zyskowa 

Gratuluję kochana, zaraz napiszę do Ciebie mejla


Ale ale, postanowiłam przyznać nagrodę dodatkową " Niespodziankę " dla jeszcze jednej z Was, ponieważ również bardzo mi się podobało w jaki sposób odpowiedziała na pytanie konkursowe...

Jest nią :

Tiku 


Gratuluje również, i również napiszę mejla

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie,  i zapraszam na kolejne, które odbędzie się zaraz po nowym roku..





3 komentarze:

  1. Dziękuję kochana, nie spodziewałam się:*
    Pozdrawiam serdecznie:)

    I gratuluję Tiku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaaa, jestem tak zaskoczony, że nie wiem co powiedzieć... dziękuję bardzo, miły prezent na święta, aż się uśmiech na ustach maluje samoistnie. ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla dziewczyn:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)