Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

Moje postanowienia noworoczne na 2013 r.

Witajcie kochanie..

Miałam napisać o prezentach świątecznych, o zakupach ubraniowych ale " Rozłożyło mnie dzień przed sylwestrem " , siedzę owinięta kocem i faszeruję się lekami, by móc chociaż jutro jakoś funkcjonować.. Co prawda nie idę na żadną imprezę czy bal, spędzić mam w rodziny ale jak będę się czuć tak podobno będzie cały rok, więc życzcie mi zdrowia!




Dziś napiszę swoje postanowienia noworoczne, nie planuję ich od paru lat.. Ale w tym roku postanowiłam sobie napisać taką listę z najważniejszymi celami do spełnienia..

1. Zadbam o swoje zdrowie.. Mam z nim ostatnio problemy, dlatego też zacznę zdrowiej się odżywiać (więcej warzyw i owoców), więcej ruchu, i snu!

2. Obetnę zniszczone końcówki włosów, i zacznę na nowo je zapuszczać.. Nie ma co ale włosy powinny być zadbane od nasady do końców, a moje się trochę poniszczyły przez przejście na rudość mą kochaną :)

3. Skupię się na swoim życiu zawodowym, i zrobię krok w dążeniu do perfekcyjności w makijażu ( zapiszę się na kurs , nawet dwa jeżeli będę tego potrzebować )

4. Będę oszczędniejsza w zakupie kosmetyków, i nie chodzi mi tu o ceny , tylko o ilość. Zrobię swój must have kosmetyczne i tylko to będę kupować. 
Czasami wydaje kolejne złotówki na coś czego nie będę potrzebować, albo nie będę tego używać i walnę w kąt.. 

5. Będę pisać regularnie na blogu, Ostatnio trochę się opuściłam ze względu zdrowotnych.. Postaram się pisać częściej ..

To na tyle. Mam nadzieję że spełnię je w 100 %..


A czy Wy macie jakieś postanowienia noworoczne ??

7 komentarzy:

  1. Powodzenia kochana, mam nadzieję, że uda Ci się wszystko zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak- mnie też przydałoby się być bardziej oszczędną co do zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę wytrwałości w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja moze tez zrobie jakies psotanowienia, chociaz nie jest to moją tradycją:) Obserwuje zapraszam na moj blog:) Szczesliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje Postanowienia Noworoczne to :
    -poprawić się w ocenach z matematyki
    -nie wplątywać się w żadne kłopoty
    -nie chorować na groźne choroby przez cały 2013 rok
    -być osobą miłą , sympatyczną, uczciwą , grzeczną dla całej mojej rodziny i przyjaciół.
    To są moje Postanowienia Noworoczne.Myślę , że postaram się ich dotrzymać.Trzymam kciuki , żeby wszystkim się udało.
    Szczęśliwego całego Nowego Roku 2013

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)