Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

Nowości!

Witajcie.
Trochę tych nowości się nazbierało, ale .... ostatnio zużyłam kilka zalegających produktów które stały w kolejce już jakiś czas, więc czuje się usprawiedliwiona.

Oczywiście nie wszystkie kosmetyki jakie tu zaprezentuję kupiłam sobie sama, bo pomógł mi w tym tż i moja mama.

A wiec zapraszam :)






 Pokochałam długie prysznice wieczorne , o całym dniu to mnie relaksuje.
Żel pierwszy z lewej pachnie BOSKO. Mam ochotę go zjeść.
Jego nuta zapachowa to pomarańcz i lukrecja, ale ja w nim wyczuwam zapach toffi, karmelu, słodkiej polewy do ciast. Mmm . Polecam każdej fance słodkości pod prysznic. 

Zamówiłam też zestaw z Avonu który zawiera żel pod prysznic, balsam i mgiełkę. I wiecie co? Zapach boski, mgiełka utrzymuje się na skórze bardzo długo a prysznic z tym żelem to czysta przyjemność.




 Kupiłam również moje KWC wśród Biowaxów czyli latte.
Seboradin na wypróbowanie, i jak na razie jest ok
.I odżywka która ponoć jest już wycofana, mam nadzieję że to błędna informacja, bo ją polubiłam.





 I tutaj coś o czym myślałam bardo długo. 
Zrobiłam zamówienie w sklepie Kalina.pl i zamówiłam:

-Balsam na łopianowym propolisie 
-Szampon NS do włosów suchych
-Balsam NS do włosów suchych






 Ten płyn dwu fazowy strasznie szybko mi się zużywa, jednak chyba to jest jego jedyną wadą, nic więcej nie mogę mu zarzucić.

Żel z Biedronki który kiedyś zrobił mi masakrę na buzi, teraz jest moim ulubieńcem ( czasami warto dać drugą szansę dla kosmetyku którego się zbytnio nie polubiło)

 Rosyjskie serum do twarzy do cery mieszanej i zanieczyszczonej. Jestem ciekawa jak się sprawdzi.




 Pachnące czekolada masełko do ciała..




 W Rossmannie była promocja ( w sumie to nie promocja, a zestaw świąteczny ) gdzie tusz Rimmel był w duecie z płynem do demakijażu oczu , więc skusiłam się ponieważ lubię ten tusz, a płynów do zmywania makijażu nigdy za wiele w moim przypadku.




I paletka w której jestem zakochana. Przywiozła mi ją moja mama z Irlandii i pokochałam ją od pierwszego użycia. 
Nie wiem jakiej jest firmy, ale wiem że cienie są:
-super na pigmentowane
-długo się trzymają
-mają piękne kolory ( teraz jako rudej większość kolorków pasuje )

No i to na tyle w temacie kosmetycznym. 
Nie długo pojawi się wpis ciuchowy (bo i tu oczywiście trochę nowości się pojawiło), także zapraszam.

Miałyście coś z tych dobroci? Co Was najbardziej interesuje??

Buziaczki i do kolejnego posta:)

20 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie to serum do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie rownież zaciekawiło to serum

      Usuń
    2. Dam znać jak się sprawuje :)

      Usuń
  2. aaa, też muszę kupić sobie paletkę! :D
    koniecznie się pochwal włosami po rosyjskich kosmetykach, bo planuję dostać od mikołaja i jestem ciekawa, czy na twoich włosach się sprawdzą ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trochę protestuję to na pewno dam znać na blogu :)

      Usuń
  3. paletka wygląda cudownie :) a żel z OS sama muszę nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe zakupy. Lubię ten płyn dwufazowy z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  5. co nowości do groma, fajne musi pachnieć ten żel z OS :)
    paletka - bardzo szalone kolor, ale ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. spore te zakupy :) muszę w końcu dopaść ten żel OS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Micel z biedronki bardzo lubię :) Widzę, że dorwałąś nutr-gładki. Super! Ja też chcę! A masło do ciała z perfecty nie jest za fajne. Kiepsko się go wciera, w ogóle nie wchłania się, musisz uważać, bo brudzi mocno ubrania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje drugie opakowanie tego masełka, pierwsze miałam z wymiany, i dzięki niemu zakupiłam kolejne, nie zauważyłam żeby się trudno rozsmarowywało bądź źle wchłaniało. Bardo je lubię a zapach i działanie nawilżające
      ;)

      Usuń
  8. Super Super :)))

    Ja też muszę wybrać się na zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Micel z biedronki jest super a balsam Seboradin właśnie kupiłam i czeka na testy jest tylko ok?Bo recenzje ma świetne;)pozdrawiam
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie ma świetne, i jest świetny, ale żeby więcej o nim powiedzieć muszę dłużej poużywać :)

      Usuń
  10. Również zamówiłam sobie podobny balsam Babuszki Agafii, tyle, że na propolisie brzozowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zakupy:)
    ciekawi mnie ten nowy OS

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy też kupiłam ostatnia tą maskę z Biovaxa i mam nadzieję że się u mnie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę upolować ten pomarańczowy OS, skoro mówisz, że słodko pachnie :)
    Może masz ochotę na zestaw kosmetyków Venity? Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kolory cieni, takie jesienne.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)