Obserwatorzy

wtorek, 6 listopada 2012

Duże zmiany...

Długo nie pisałam, przepraszam.
Miałam wiele spraw, masę problemów ze zdrowiem, i wyjazdy.


Jakiś czas temu pisałam Wam że potrzebuję jakiejś zmiany, czegoś nowego no i to nastąpiło..
Dziś chciałam  pokazać Wam swoją wielką zmianę jaka nastąpiła dokładnie w Piątek...

Już nie jest tak 



Tylko tak


W takich włosach też dobrze się czuję, a co najważniejsze nigdy nie byłam ruda  podobam się Tż w tych włosach. 

Nie długo pojawi się post z nowościami, także zapraszam.

22 komentarze:

  1. zmiana fajna, świetnie Ci w takim odcieniu, mnie kusi na rozjaśnienie, też chce zmian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Do odważnych świat należy :)

      Usuń
  2. fajny kolor wyszedł, ja marze o rudym ale boję się dekoloryzacji i odrostów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się odrostów nie boję, bałam się że będę wyglądać jak Wiśniewski ale wyszło ok.

      Usuń
  3. Ślicznie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiana swietna, pieeeknie wygladasz!
    co ze zdrowiem?

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany cudownie :))!!!! Sto razy lepiej niż w blondzie

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie ! tak patrze na blond zdjęcie schodzę niżej.. i miła odmiana :) taka szczęśliwsza i bardziej wyraźna... pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. łaa super :) Zmiana jak najbardziej na tak :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci pasuje powiedziałabym, że nawet lepiej niż w blondzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny taki rasowy rudzielec:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ale zmiana!Odważny krok. Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W rudościach nabrałaś kobiecości:) Jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo korzystna zmiana ♥.♥ i tak i tak wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie wyglądasz lepiej niż wcześniej, tak wyraziście i z charakterem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna zmiana :) ja nie zrezygnowałabym z mojego blondu dlatego zrobiłam sobie rude końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś teraz bardzo charakterystyczna:) I ważne że dobrze się czujesz w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, Gratuluję :)
    Po szczegóły zapraszam na: http://kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com/2012/11/nominacja-libster-blog-award_8.html

    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz ślicznie w tym kolorze;) Może nawet lepiej niż w blondzie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor, ładnie Ci w rudym :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)