Obserwatorzy

niedziela, 7 października 2012

Ziaja Rebuild masło ujędrniające biust

Masło z Ziaji ujędrniające do biustu przetestowałam dzięki mojej mamie :)
To ona mi je podarowała, bo sama używa. 
Byłam ciekawa jak działa,i czy działa, czy to tylko kolejne nawilżające masełko które nie robi nic.





Skład 



Informacja od producenta 




Konsystencja


Moja opinia

Masełko o pięknym zapachu doskonale nawilża, wygładza i napina skórę biustu.
Skóra staje się wyraźnie piękniejsza, poprawia koloryt i biust wydaje się pełniejszy.

Szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości, nie tłuści.
Jestem z niego bardzo zadowolona, i uważam że jest najlepsze w kategorii masełek do biustu. Stosowałam już kilka takich produktów przeznaczonych do tej części ciała i Ziaja jest nr 1. 
Mój biust jest duży , więc zależy mi na jego jędrności , a to masełko i zimne prysznice na biust sprawiają że jest jędrny i gładki.

Plusy
  • napina skórę 
  • ujędrnia
  • wygładza
  • nawilża
  • pięknie pachnie
  • jest wydajne
  • poprawia koloryt

Minusy
  • ciężko dostępne ( przynajmniej w moim mieście, mama zamawiała z internetu)

Podsumowując 


Długo szukałam kosmetyku do biusty który spełni moje oczekiwania.
Znalazłam, i nie zamienię na żaden inny.
Polecam z czystym sercem, warto spróbować to masełko , a może i Wam przypadnie do gustu tak jak mi. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wczoraj po długich poszukiwaniach znalazłam w końcu w Biedronce organizer na kosmetyki.
przeszłam wszystkie 4 biedronki w moim mieście i w końcu był, jeden samotnie leżał i czekał na mnie.


a SH znalazłam słodką kosmetyczkę za 5 zł 
 (jest większą,taka formatu a5)



Buziaczki
monccia

1 komentarz:

  1. Ja po prostu stosuję najzwyklejszy balsam do ciała również na biust :)
    Fajnie, że u Ciebie się sprawdził, o tej serii (szczególnie o produktach antycellulitowych) słyszałam, że nie robią nic, lub prawie nic.
    I też niedawno sprawiłam sobie organizer, ale swój dorwałam w Naturze. Dopiero teraz przekonałam się, jaki to fajny wynalazek ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)