Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

Zamówienie ze ZSK

Dzisiaj rano przyszła do mnie przesyłka ze ZSK





W poprzednim zamówieniu skupiłam się na bardziej włosowym zamówieniu, a w tym zamówiłam wszystko do naturalniejszej pielęgnacji twarzy. 


Glinki zostały już podzielone dla mnie i dla mamy



  Zdjęcie powyżej  przedstawia  po 2 szt. spiruliny i kwasu ponieważ namówiłam  swoją mamę na naturalniejszy  sposób pielęgnacji twarzy. 

Moja cara mam nadzieję że się poprawi, bo ostatnio troszkę szaleje.



A czy Wy lubicie glinki i półprodukty?? Stosujecie je w pielęgnacji twarzy?

Pozdrawiam monccia

12 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam glinki i półprodukty mam ich duuużo. Jak masz ochotę to wejdź i zobacz moją kolekcję kosmetyków :)
    Dla mnie nie ma nic wartościowszego, niż takie naturalne produkty do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA właśnie to odkrywam i widzę efekty po takiej pielęgnacji niż po zwykłej.

      Usuń
  2. Półproduktów nie używałam a glinka właśnie dziś powinna do mnie przyjść i juz nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu cos stamtąd zamówić

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam glinki :) Spirulinę kocham ! :) Moim zdaniem jesli chodzi o spirulię bardziej opłaca się kupić w zielarskich- jest tańsza i w dodatku stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie nie ma niestety takiego sklepu, dlatego jestem zmuszana zamawiać :(

      Usuń
  5. oj glinka w kremie, nie wiem czy można dawać do kremów, jednak ja ryzykuję i cieszę się z efektów ;> krem matuje :O a takowego kremu szukałam ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. Glinkę zieloną lubię, bo mam cerę mieszaną trądzikową.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spirulinę mam na liście zakupów przedświątecznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę dobrych efektów, wybrałaś ciekawe kosmetyki, myślę, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)