Obserwatorzy

wtorek, 2 października 2012

Współpraca MEGA KRZEM + kilka nowości

Witajcie

Kilka dni temu nawiązałam współprace z AvetPharma i otrzymałam do testów tabletki Mega Krzem .które zapewne są wielu z Was znajomym produktem.

Otrzymałam 60 tabletek, co wystarcza na 2 miesiące kuracji.




Nie dawno połamały mi się paznokcie, a włosy zaczęły wypadać, więc sprawdzimy jak wpłyną na mój organizm te tabletki.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------



Dziś byłam w Biedronce, i kupiłam kilka drobiazgów.

Kosmetycznie dokupiłam tylko , ponieważ cienie zawsze się przydadzą, a odzywka do rzęs może sprawi.że będę mieć rzęsy do nieba? Nie no oczywiście liczę na jakieś wzmocnienie ich.







Szal (komin)  z Biedronki 11.99 . Chciałam bordowy, ale już nie było. 
Były jeszcze odcienie fioletu,szarości, nude, brązowe i czarne.
Bardzo milusie są.

No to było by na tyle. Nie długo zasypię Was recenzjami.

Buziaki 
monccia

7 komentarzy:

  1. bardzo fajne zakupy, ciekawi mnie ta odzywka czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak z tymi cieniami z Biedronki będzie, jak będa sie sprawowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny komin.. :)

    Zapraszam na rozdanie:

    http://martuchanalesnejpolanie.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-martuchy-z-green-pharmacy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pudrowy komin,a moja mama kupila 3 inne, wiec bede jej podbierać na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taż mam ten komin, brązowy ;) Dziękuję za pomoc ;) Możesz zajżeć na stronę:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/10/wyniki-ostatniej-notki-sporo-zapowiedzi.html
    Aby znaleźć wyniki ostatniej notki, zapowiedź mojego dalszego blogowania oraz zobaczyć twoją internetową nagrodę ;D
    Zapraszam. Jessie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)