Obserwatorzy

sobota, 20 października 2012

Taką Polską jesień to ja uwielbiam

Dziś było tak pięknie na dworze że nie dało wysiedzieć się w domu.
Wybraliśmy się do parku 

Oto mała relacja







Piękne złoto czerwone liście, które się mienią w słonku przypominają mi czasy z dzieciństwa kiedy szłam po parku biegając po liściach i podrzucając je do góry..




 W parku z liści zrobił się już piękny liściasty dywan, więc dziś z młodszą siostrą trochę ''poszalałyśmy'' biegając i zbierając kasztany.



 
Nawet moja psinka jest zadowolona z panującej za oknem pogody, co udokumentowałam na poniższym zdjęciu..




 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------



Moje włosy po farbowaniu Joanna szlachetna perła. 
Tym razem nie jestem zadowolona, odrost wyszedł złotawy, jednak mam nadzieję że zniweluję go fioletowym szamponem. 

Poza tym i mnie dopadła chęć zmiany koloru na ciemniejszy, tylko nie wiem dokładnie jaki.
Rozważam wszystkie za i przeciw, i jeszcze nie jestem do końca zdecydowana, ale na pewno jakąś zmianę zrobię..
 Dziś natomiast podcięłam włosy 3 cm, i włosy znowu ładnie się układają.
(widzicie ile zrobiło mi się baby hair na Lini czoła?) 







A jak pogoda u Was??

7 komentarzy:

  1. Ładny kolor :)
    U mnie słonecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. a ona czasem nie została wycofana?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak Ty jestem blondynką i dzisiaj wpadłam (jak co roku) na pomysł przyciemnienia. To ma faktycznie masę plusów, ale nie wiem jak jest w Twoim przypadku, ale w moim wiem, że prędzej czy później wrócę do jasnych włosów. Bo blond to nie kolor, to styl życia :p
    thisiscalledvanity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. racja, taka jesień jest piękna! :)
    śliczny blond masz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zmieniaj koloru, ten tak pięknie wygląda w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień jest piękna w tym roku, u mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łee tam jesień też ma swoje uroki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)