Obserwatorzy

sobota, 27 października 2012

TAG- moje włosy w pigułce

Ostatnio wszedzie na blogach wide ten TAG, a że mi się podoba postanowiłam zrobić taki i u siebie. 



ZASADY
Odpowiedzieć na pytania.
Otagować 5 osób.
Podziękować osobie, która nominuje.

1. Twój naturalny kolor włosów:
Jasny, mysi brąz

2.  Twój obecny kolor włosów:
Blond

3. Aktualna długość włosów:
Po ostatnim podcięciu prawie do łopatek(42 cm)

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Chciała bym żeby były za zapięcie od stanika( czyli około 55 cm)

5. Jak często podcinasz końcówki:
Raz na dwa miesiące.

6. Twoje włosy są proste ,kręcone czy falowane:
Falowane

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
Wysoka w kierunku średniej


8. Jakie są Twe włosy-np.suche,przetłuszczające się:
Przetłuszczające się przy nasadzie, na końcach suche


9. Jak wygląda Twój rytuał codziennej pielęgnacji:
Łagodny szampon, maska przynajmniej na godzinę, serum bąd jedwab na końce.Co drugie mycie olej na włosy na noc. 


10. Czego nie lubią Twoje Włosy-np.wiatru,silikonów,wszystko co przyjdzie do głowy:
Wiatru, zimna, lubią zbijać się w strąki.Nie lubią również dużej ilości protein ( lubią się wtedy puszyć )

11.Co lubią Twoje włosy-np.olejowanie,spacery przy blasku księżyca
Na pewno olejowanie, nawilżające maski, i kwas hialuronowy

12.Jaka jest Twoja ulubiona fryzura
Często noszę włosy rozpuszczone w dniu umycia, a w dniu następnym związuje włosy w lekkiego koczka bądź kucyka.

13.Gdyby włosy umiały mówić,to co by powiedziały
Dziękujemy za wszystko, ale chcemy więcej nawilżenia :)

14.Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację
Od 3 lat , a sensowniejszą od półtorej roku 
 
 
Chciałam otagować te osoby którym tag się podoba, a jeszcze go nie robiły.. 


Dziś wróciłam po ponad miesięcznej nieobecności do swojego domku, więc muszę się trochę ogarnąć, a jutro pokażę Wam moje prezenciki i zdobycze małym kosztem )

Buziaki.

3 komentarze:

Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz. Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i cenię sobie konstruktywną krytykę jak i opinię.
Informuję jednak, że wszelkie typowo reklamowe lub obraźliwe komentarze od razu zostaną usunięte.

Na każde Wasze pytanie postaram się odpowiedzieć pod postem, pod którym zostało ono zadane. :)